حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Poco M4 Pro 5G با تراشه مدیاتک در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، پوکو، شایعات

کم کم در حال نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی هستیم. اما در این بین، هنوز برندها برنامه‌هایی دارند تا طی این فرصت، فروش خود را افزایش دهند. گوشی Poco M4 Pro 5G، دستگاه جدیدی است که پوکو قصد معرفی آن را دارد. حال، برخی از جزئیات موثق این گوشی منتشر شده‌اند.

گوشی Poco M4 Pro 5G در گیک بنچ و دیگر مراجع

پوکو ام ۴ پرو امکان دارد طی همین ماه رونمایی شود. این گمانه زنی، روز به روز بیشتر می‌شود.

 

تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G احتمالاً آبان ماه امسال است

 

به گزارش Mysmartprice، سال گذشته بود که زیر مجموعه شیائومی، یعنی پوکو، گوشی Poco M3 Pro را روانه بازار جهانی کرد. این دستگاه، نسخه ری-برند ردمی Note 10T 5G بود. چندین ماه از ارائه این گوشی اقتصادی می‌گذرد. بنابراین، پوکو در نظر دارد تا نسل جدید این گوشی را به زودی معرفی کند. تاریخ رونمایی این گوشی، رسماً مشخص نشده است. اما تأییدیه‌های مختلفی به آن اعطا شده‌اند. جدیدترین جایی که Poco M4 Pro 5G در آن حضور یافته است، بنچمارک گیک بنچ است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این صفحه از گیک بنچ داریم.

همان طور که گفتیم، گوشی Poco M4 Pro 5G احتمالاً طی این ماه یا حداکثر ماه آینده معرفی می‌شود. حال، نسخه چینی این گوشی در گیک بنچ فاش شده است. یعنی این دستگاه در واقع نسخه ری-برند شده پوکو M4 Pro 5G در چین است. زیرا پوکو در کشور چین فعالیتی ندارد. مدل نامبر این گوشی، 21091116AC است. گفته می‌شود که نسخه جهانی Poco M4 Pro، مدل نامبر 21091116AG را داراست.

برخی از اطلاعات کلیدی این نسخه چینی، در گیک بنچ ذکر شده است. مهم‌ترین نکته آن، وجود تراشه‌ای با اسم رمز MT6833P است. خب، این تراشه همان Dimensity 700 است که در Poco M3 Pro 5G نیز دیده بودیم. با این حال، گیک بنچ می‌گوید که حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی این دستگاه، برابر با ٢.۴ گیگاهرتز است. بنابراین، ممکن است پوکو از تراشه‌های جدیدتر و بهتر مدیاتک مانند Dimensity 800U یا Dimensity 810 که مشخصاتی مطابق این لیست دارند را به کار بگیرد. نسخه لیست شده، مجهز به ٨ گیگابایت حافظه رم است. با این حال، ممکن است یک نسخه دیگر با ۶ گیگابایت حافظه رم از این گوشی عرضه شود.

علاوه بر این، گوشی مورد اشاره از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض استفاده می‌کند. این نسخه، با رابط کاربری MIUI 12.5 For Poco همراه شده است. گفته می‌شود که شیائومی در حال کار بر روی رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ١٢ است. بنابراین، بعید نیست که Poco M4 Pro آن را به سرعت دریافت کند. در تست‌های بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌‌ای، به ترتیب امتیازات ۶٠٣ و ١,٧٧٩ توسط این گوشی کسب شده است.

اما علاوه بر این صفحه گیک بنچ، بخش دیگر مشخصات این گوشی از سوی TENAA به اشتراک گذاشته شده است. با استناد به این بخش، وزن گوشی جدید پوکو ١٩۵ گرم و ضخامت آن نیز ٨.٧۵ میلی متر است. نمایشگر ۶.۶ اینچی این گوشی، از نوع OLED با وضوح +Full HD است. به گفته TENAA، پوکو M4 Pro در رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد، سبز، آبی، بنفش، سفید، خاکستری و رنگ‌های دیگری عرضه خواهد شد!

ظرفیت باتری این گوشی، در واقع ۴,٩٠٠ میلی آمپر ساعت است. در اطلاعات جداگانه فاش شده از سوی XIAOMIUI، گوشی جدید پوکو با دوربین اصلی سه گانه ۵٠ مگاپیکسلی رونمایی می‌شود.

نظر شما در مورد مشخصات لو رفته از این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید تراشه این گوشی در واقع چه گزینه‌ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdiyar haj heydari

همین ک اولده ارزش خریدش رف بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️