حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا X10 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، نوکیا

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی، رابط کاربری اختصاصی خود را بر روی گوشی های تولیدی نصب می‌کنند. اما نوکیا از زمان ورود به دنیای اندروید تصمیم گرفت تا به جای سرمایه گذاری بر روی توسعه یک رابط کاربری اختصاصی، گوشی های هوشمند خود را با «اندروید وان» عرضه کند. یکی از مزایای پیوستن به پروژه اندروید وان گوگل دریافت سریع و منظم آپدیت ها است. با اینکه زمان زیادی از معرفی اندروید ۱۲ نمی‌گذرد. اما نوکیا X10 که دستگاه مقرون به صرفه ای محسوب می‌شود موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده است.

کاربران ایرانی Nokia X10 نیز به زودی آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند

در ماه آوریل (فروردین) بود که HMD نوکیا X10 و X20 را با اندروید ۱۱ معرفی کرد. برادر بزرگتر، یعنی Nokia X20 هفته گذشته آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کرد. و هم اکنون Nokia X10 موفق به دریافت این نسخه از سیستم عامل اندروید شده است. مانند همیشه، این به روزرسانی به صورت دسته ای منتشر خواهد شد.

دسته اول شامل ۳۵ کشور: آلبانی، اتریش، بحرین، بلژیک، کرواسی، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، مجارستان، ایسلند، ایران، عراق، ایتالیا، اردن، لتونی، لبنان، لیتوانی، لوکزامبورگ، مقدونیه، مولداوی، مونته نگرو، هلند (Tele 2، VF، T-Mobile)، نروژ، عمان، پرتغال، قطر، رومانی، عربستان سعودی، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، و امارات متحده عربی می‌باشد.

اسکرین شاتی از آپدیتر Nokia X10

مطابق با گزارش GSMArena، شرکت HMD Global مدعی است که کاربران بازار های ذکر شده، تا ۲۶ دسامبر (پنجم دی ماه) دوازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. کابران Nokia X10 که موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده اند، اسکرین شات هایی را از صفحه آپدیتر خود به اشتراک گذاشته اند. این اسکرین شات ها نشان می‌دهد که به روزرسانی مذکور با شماره ورژن V2.230، وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۱ اندروید و برخی از ویژگی های جدید ارائه می‌شود.

نوکیا X10 و نوکیا X20 با اسنپدراگون ۴۸۰ و لنز دوربین ZEISS رسما معرفی شدند

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، خوشبختانه نام ایران نیز در بین کشور هایی است که در مرحله اول به روزرسانی اندروید ۱۲ نوکیا X10 را دریافت می‌کنند. اگر شما کاربر این گوشی هستید، آیا تا کنون موفق به دریافت آپدیت نسخه جدید اندروید شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mamalkamal

حیف که این گوشیا به ایران نیومده به خاطر قیمت مسخره دلار وگرنه واااقعا گوشیای خوبی هستن سری ایکس نوکیا
تا ۴سال هم تضمین آپدیت دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی