حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس و پیکسل ۶ پرو را ببینید: نبرد دوش به دوش

گوگل با Pixel 6 Pro خود فاصله زیادی را نسبت به گوشی‌های پیشین خود طی کرده و نه‌تنها آن را با چیپست سفارشی خود مسلح کرد، بلکه امکانات بیشتری مانند 12 گیگابایت رم، نمایشگر 120 هرتزی LTPO OLED، باتری عظیم و سنسورهای جدید دوربین را نیز در این دستگاه اضافه کرده است. متأسفانه، پیکسل ۶ پرو در آخرین تست سرعت در برابر آیفون ۱۳ پرو مکس شکست خورد، اما نتایج بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کنید.

تست سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس و پیکسل ۶ پرو

درحال‌حاضر، آیفون 13 پرو مکس سریع‌ترین گوشی جهان است؛ اما رم 12 گیگابایتی پیکسل 6 پرو مطمئناً به اجرای برنامه‌ها در پس‌زمینه کمک می‌کند. هنگامی‌که PhoneBuff تست سرعت را انجام داد، جدیدترین و بهترین گوشی گوگل به‌طور جامع پیشتاز شد، اما در تست رندر ویدیو دچار کندی شده و محدودیت‌های عملکرد تراشه Tensor پیکسل ۶ پرو را نشان داد.

از سوی دیگر، آیفون 13 پرو مکس این بخش از آزمایش را پشت سر گذاشت و نشان داد که A15 Bionic واقعاً قادر به انجام چه‌کاری است. دور اول، رقابت تنگاتنگی بین دو پرچمدار بود و آیفون 13 پرو مکس در 1 دقیقه و 59 ثانیه، آن را به پایان رساند، درحالی‌که پیکسل 6 پرو با 2 دقیقه و 3 ثانیه در رده دوم قرار گرفت. پس از آن، PhoneBuff تصمیم گرفت تا برنامه‌ها را دوباره باز کند تا ببیند آیا 12 گیگابایت رم برای پرچمدار گوگل با سیستم‌عامل اندروید کافی است یا خیر.

 

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مقدار رم مورداستفاده در پیکسل جدید کاملا کافی و مناسب بوده است. ازآنجایی‌که آیفون 13 پرو مکس پیش‌تر و در دور اول تست سرعت به یک پیشتازی نسبی دست یافته بود، توانست این برتری را با به‌عنوان رتبه اول به‌اتمام برساند و پیکسل 6 پرو همان آزمایش را با اختلاف 6 ثانیه‌ای به پایان رساند. درحالی‌که علاقه‌مندان به پرچمداران اندروید در اینجا هیچ حق افتخاری کسب نخواهند کرد، اما هنوز هم نمایشی چشمگیر از سوی نماینده آنها ارائه شد، به‌خصوص با توجه به اینکه پیکسل 6 پرو اولین دستگاه گوگل با چیپست سفارشی خود است.

پیش از این، این شرکت واقعاً هیچ تلاش قابل‌توجهی برای ارائه گوشی‌های هوشمند ممتاز انجام نمی‌داد تا نه‌تنها اعضای پیشرفته اندرویدی، بلکه آیفون‌ها را نیز به چالش بکشد. امیدواریم رمانی‌که گوگل در آینده از نسل دوم Tensor رونمایی می‌کند، نتایج متفاوتی را در تست سرعت آن شاهد باشیم.

قدرت تراشه Tensor پیکسل ۶ از تراشه A12 Bionic آیفون Xs کمتر است!

دیدگاه شما پیرامون تست سرعت آیفون ۱۳ پرو مکس و پیکسل ۶ پرو چیست؟ تنها قسمتی که نماینده اپل موفق شده تا در آن از گوشی گوگل جلو رده و به‌اصطلاح کامبک بزند، رندر ویدیو بود که قدرت تراشه آیفون‌ها در این مورد را نشان می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پیکسل امسال بنظرم خیلی خوبه ، درسته پردازندش در حد پرچمدارای امسال نیست ولی دوربین و صفحه نمایش و طراحی و همچنین قیمت خیلی خوبی داره ، پردازنده در حد اسنپ ۸۵۵ بنظرم بد نیست ، پیکسل رو کسایی میگیرن که دوربین و رابط کاربری رو اولویت قرار میدن ، پیکسل های دوسال پیشم اگه یادتون باشه عملکرد پردازنده اسنپدراگون رو محدود کرده بودن

HM-Royal

بعضی از اپلیکیشنهای نسخۀ ios بدلیل استفاده نکردن از قابلیتهای نرم افزاری و سخت افزاری اپل کند Run میشوند مثل بعضی برنامه های مایکی و گوگل و… که همیشه اول کار در حال لودینگ هستند. یا عمل بارگذاری از سرور داخل اپ کُنده. اپ جیمیل رو باز میکنی برای چند کیلوبایت دیتا یا verify کردن بیخودی اولش میچرخه و در حال Loading

ahmad

اگه قرار بود یک گوشی از بین تمام گوشی های جهان انتخاب کنم حتما پیکسل ۶ پرو را انتخاب میکردم با اینکه فن اپل هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی