حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه بازی PUBG: New State برای اندروید و iOS رسما مشخص شد: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ + تیزر رسمی جدید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی

بازی پابجی نیو استیت برای خیلی از طرفدارن عنوان PUBG هیجان انگیز است. حتی نمی توان به بازی های سبک بتل رویال علاقه داشت و درباره آن کنجکاو نباشید. پس از ارایه تست آلفا بازی پابجی نیو استیت و نهایی شدن توسعه این بازی، تاریخ عرضه بازی PUBG: New State برای اندروید و iOS رسما مشخص شده است. پنج شنبه سه هفته دیگر یعنی ۲۰ آبان ۱۴۰۰ باید منتظر ارایه رسمی این بازی باشیم. در این مطلب همچنین تیزر رسمی جدید این بازی را با هم خواهیم دید.

تاریخ عرضه بازی PUBG: New State برای اندروید و iOS

استودیوی Krafton که خالقان بازی PUBG هستند، طی نمایشگاه آنلاین یک ساعته خود اعلام کردند که PUBG: NEW STATE در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به طور رسمی برای iOS و Android عرضه خواهد شد. پیش از آن تست فنی پیش از عرضه در ۲۸ کشور جهان هفتم و هشتم آبان ۱۴۰۰ انجام می شود.

پیش از هر چیز اجازه بدهید که تیزر رسمی جدید بازی پابجی نیو استیت را با هم ببینیم:

 

 

در طول این نمایشگاه، سی‌چ کیم، مدیرعامل KRAFTON، سخنرانی افتتاحیه را انجام داد و پس از آن ارائه‌هایی از پارک مینکیو (تهیه‌کننده اجرایی)، داهون کیم (مدیر خلاقیت)، هنری چونگ (مدیر پخش) و سانگوان کیم (رئیس بخش ضد تقلب) ارائه شد. این شرکت برنامه‌های پشتیبانی پس از راه‌اندازی خود را برای PUBG: NEW STATE نشان داد که شامل یک برنامه قوی و ثابت از محتوای جدید، پشتیبانی خدمات جهانی و اقدامات ضد تقلب می‌شود.

PUBG: New State

PUBG: New State

بای PUBG: NEW STATE که توسط استودیو PUBG ساخته شده است، همان شرکتی که بازی ویدیویی بسیار موفق PUBG: BATTLEGROUNDS بتل رویال را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها تولید کرده است، به عنوان یک بازی رایگان نسل بعدی موبایل در ۱۷ زبان مختلف عرضه خواهد شد. PUBG: NEW STATE که در سال ۲۰۵۱ اتفاق می‌افتد، تجربه کامل و بدون اغماض بازی بتل رویال را که در حال حاضر در PUBG: BATTLEGROUNDS در دسترس است را برای iOS و اندروید به ارمغان می‌آورد و آن را به یکی از واقعی‌ترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های موبایل تا به امروز تبدیل می‌کند.

مدیر عامل شرکت KRAFTON آقای CH Kim در طول نمایشگاه آنلاین گفت:

بازی PUBG: NEW STATE هسته بازی PUBG را به ارث می برد و به خودی خود در بازار جهانی رقابت خواهد داشت. KRAFTON به تولید بازی هایی ادامه می دهد که بازیکنان سراسر جهان از آن لذت خواهند برد. ما متعهد هستیم که تجربه گسترده ای را ارائه دهیم که بر این باور هستیم که بازی ها به قوی ترین نوع رسانه تبدیل می شوند.

ارتقا استاندارد بتل رویال در موبایل

تهیه کننده اجرایی بازی، Minkyu Park درباره آنچه که PUBG: NEW STATE را رقابتی و منحصر به فرد می کند، صحبت کرد. او گفت:

در حالی که PUBG: BATTLEGROUNDS ژانر بتل رویال را به جریان انداخته است، PUBG: NEW STATE استانداردهای یک بتل رویال را برای نسل بعدی تعریف می کند. این بازی از پیشرفته‌ترین فناوری رندر و سیستم gunplay همتراز با آنچه در نسخه رایانه شخصی PUBG: BATTLEGROUNDS یافت می‌شود، استفاده می‌کند. علاوه بر این، کیفیت گرافیکی PUBG: NEW STATE مرزهای آنچه قبلاً در سیستم عامل های تلفن همراه امکان پذیر بود را جابجا می کند.

دومین تست آلفا بازی پابجی نیو استیت

دومین تست آلفا بازی پابجی نیو استیت

ویژگی های کلیدی بازی و برنامه های به روز رسانی

در طول نمایشگاه آنلاین PUBG: NEW STATE، ویژگی های دقیق بازی و برنامه های به روز رسانی محتوا توسط مدیر خلاق، Daehun Kim مورد بحث قرار گرفت. او خاطرنشان کرد:

بازی PUBG: NEW STATE قصد دارد ژانر بتل رویال را از طریق ویژگی‌های گیم‌پلی اصلی که شامل سفارشی‌سازی سلاح، فروشگاه هواپیماهای بدون سرنشین و سیستم منحصربه‌فرد جذب بازیکن است، به جلو ببرد. هنگامی که PUBG: NEW STATE راه اندازی شود، چهار نقشه منحصر به فرد خواهد داشت، از جمله نقشه Troi در آینده و محصول اصلی این بازی یعنی نقشه Erangel. این بازی همچنین به طور مرتب با محتوای جدید، گیم پلی بهبود یافته و یک سرویس مبتنی بر فصل متمرکز بر تعادل و سرگرمی گیم پلی به روز می شود.

نقشه Troi بازی PUBG: New State را ببینید

طرح خدمات جهانی

رئیس پخش بازی، هنری چانگ طرح کلی خدمات جهانی KRAFTON را برای PUBG: NEW STATE ارائه کرد و خاطرنشان کرد:

استودیوی KRAFTON به طور فعال با طرفداران ارتباط برقرار می کند و با ایجاد ۹ مرکز خدمات جهانی خدمات بازی پایدار را ارائه می دهد. این شرکت همچنین ابتکارات مختلفی را دنبال خواهد کرد تا انتظارات جامعه جهانی بازی را برآورده کند و بهترین تجربه بازی ممکن را برای همه طرفداران ارائه دهد.

تضمین یک میدان نبرد منصفانه از طریق اقدامات قوی ضد تقلب

استراتژی ضد تقلب KRAFTON برای ایجاد یک محیط بازی امن و منصفانه نیز معرفی شد. رئیس واحد ضد تقلب، سانگوان کیم از استودیو PUBG، خاطرنشان کرد:

استودیوی KRAFTON استفاده از برنامه‌های غیرمجاز، شبیه‌سازها، صفحه‌کلید و ماوس را ممنوع می‌کند و برای جلوگیری از تقلب و محافظت از کد بازی، فعالانه هک‌ها را شناسایی و محدود می‌کند. جدای از پاسخ‌های فنی، احساسات بازیکن و بازخورد جامعه از نزدیک بررسی، تجزیه و تحلیل و از طریق به‌روزرسانی‌های درون بازی منعکس خواهد شد.

تیزر رسمی دومین تست آلفا بازی پابجی New State برای iOS و اندروید را ببینید

در نهایت، این شرکت اعلام کرد که PUBG: NEW STATE از طریق فروشگاه های آنلاین بیش از 50 میلیون پیش ثبت نام در iOS و Android پیشی گرفته است. پیش‌ثبت‌نام‌ها حدود ۷ ماه پیش آغاز شد، زمانی که KRAFTON به طور رسمی PUBG: NEW STATE را معرفی کرد.

شما منتظر بای پابجی نیو استیت هستید؟ کدام بازی بتل رویال را بیشتر دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نسخه بتا که همش باک بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)