حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه Troi بازی PUBG: New State را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

در حالی که ۳ ماه پیش نسخه جدید PUBG یعنی PUBG: New State رسما معرفی شد، به تازگی نسخه آلفا آن برای تست محدود عرضه می شود. این نسخه جدید یک نقشه به نام Troi دارد. بیاید با هم نقشه Troi بازی PUBG: New State را ببینیم.

نقشه Troi بازی PUBG: New State

همانطور که بارها گفته ایم و از نام این نسخه جدید PUBG مشخص است، این بازی مربوط به آینده می شود. ادعا شده که این بازی سال ۲۰۵۱ را تصور می کند. این یعنی نبردهای به روزتر و کمی متفاوت تر از چیزی که از قبل انتظارش را داشتیم.

در تصویر بالا مثلا خودروی پیشرفته و احتمالا برقی را می بینید که ظاهر تسلاطوری دارد و می خواهد حس آینده را نشان دهد. همانطور که در تصویر زیر می بینید، فضای معماری آن هم کمی آینده نگرانه در نظر گرفته شده است.

نقشه Troi بازی PUBG: New State

نقشه Troi بازی PUBG: New State

نقشه Troi یک نقشه بزرگ است. یک نقشه ۸ در ۸ کیلومتر که از نظر ابعادی به مانند Erangel و Miramar است. این نقشه ۴ بخش اصلی دارد که در ویدیو زیر با آن ها آشنا می شوید. هر کدام از این بخش ها با مکانیک های مختلفی تجهیز شده اند. این سبب می شود تا اگر با بازی و نقشه های قبلی PUBG عادت کرده اید، این بازی برای شما حس جدیدی داشته باشد. در حقیقت یک PUBG مدرن را شاهد هستیم که تلاش کرده خیلی به Call of Duty: Mobile نزدیک نشود اما به در عین حال نمای سنتی هم نداشته باشد.

اجازه بدهید با هم ویدیو نگاه نزدیک به این نقشه نسخه جدید PUBG را تماشا کنیم:

 

مکانیک های متفاوت و المان های تازه سبب می شود که قوانین بازی تغییر کنند. مثلا اینجا شما شیشه های ضدگلوله دارید. مکان هایی در نقشه وجود دارد که مشابهش در PUBG قبلی کمتر دیده می شد. همچنین امکان ایجاد سپر برای محافظت از خود وجود دارد، چیزی شبیه به Fortnite اما نه آنقدرها فانتزی.

فاز تست آلفا بازی PUBG New State آغاز شد + نقشه جدید Troi Map

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جدید پابجی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)