حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود PUBG New State، یک هفته پس از انتشار به ١٠ میلیون رسید!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، بازی

بازی‌های موبایل، روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کنند. در این بین، سبک بتل رویال محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. پابجی، یکی از فرانچایز‌های سبک بتل رویال در موبایل است. حال، اعلام شده است که میزان دانلود بازی PUBG New State از ١٠ میلیون گذشته است.

تعداد دانلود PUBG New State در مدت زمانی کوتاه، از ١۰ میلیون گذر کرد

هفته قبل بود که از انتشار جهانی PUBG New State صحبت کردیم.

 

بازی PUBG New State رسماً منتشر شد + لینک دانلود برای پلتفرم‌های مختلف

 

بر اساس گزارش Gizmochina، پابجی New State چندی پیش برای دو پلتفرم iOS و اندروید به طور عمومی منتشر شد. این بازی، هم اکنون قابل دسترسی و دانلود است. این بازی، نسخه‌ای توسعه یافته از پابجی موبایل و ادامه‌ای از همان سبک است. حال باید بگوییم که PUBG New State در واقع محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. دلیل این صحبت‌های ما، به دلیل گذر کردن تعداد دانلودهای PUBG New State از ١٠ میلیون عدد است!

البته این رقم، چندان تعجب آور نیست. زیرا پیش از انتشار عمومی، ۵۵ میلیون پیش ثبت نام در جهان برای این بازی انجام شده بود. این بازی هم اکنون رتبه اول تعداد دانلود را در کشورهایی مانند آلمان، عربستان، کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا، هند و… را به خود اختصاص داده است. در واقع این بازی تازه وارد، در بیش از ٢٠٠ کشور جهان انتشار یافته است. ناشر بازی یعنی Krafton، هنوز تعداد دانلودهای انجام شده در پلتفرم iOS را اعلام نکرده است. بنابراین، رقم اعلام شده تنها متعلق به Play Store و دستگاه‌های اندرویدی است!

البته PUBG New State پس از انتشار با مشکلات خرابی سرور و باگ‌های جدی مواجه شد. با این حال، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان بازی با انتشار چند به روزرسانی، مشکلات را فعلاً برطرف کرده‌اند. در روزهای ابتدایی انتشار، چند کاربر مشکلات لمس صفحه نمایش، عدم وارد شدن به بازی و… را گزارش کرده بودند.

کرافتون در واقع چند ویژگی جدید را در New State قرار داده است تا بازی برای کاربران جذاب‌تر و لذت بخش‌تر باشد. در واقع خط زمانی این بازی، در سال ٢٠۵١ میلادی جریان دارد. بنابراین، سلاح‌ها و وسایل نقلیه، حال و هوای مدرنی دارند. در اوایل سال جاری، این کمپانی بازی BGMI را برای هندی‌ها راه اندازی کرد. در میان کاربران هندی که پابجی موبایل هند را نصب کرده بودند، ۵٠ میلیون دانلود در iOS ثبت شد!

نظر شما در مورد این حجم از محبوبیت پابجی New State چیست؟ آیا شما نیز جزوی از این ١٠ میلیون نفر بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

سه روز پیش نفر ۷۸۰ رنکینگ بودم ولی الان چون بازی نکردم خیلی فاصله گرفتن ….
ایراداتشو کامل بر طرف نکرده و مشکلات سرور باعث بالا رفتن پینگ میشه نمیشه درست بازی کرد کی میخواد درست کنه خدا می‌دونه …

ali_s

علی اگه اشکال نداره آیدیتو بده بازی کنیم

mostafa3

بازی جالبی نیست کسی ندیدم بگه بهتر از پابجی موبایله
اول کاره باید دید در اینده چیکار میکنه

ali_s

اینم آیدی من هرکی خواست بیاد بازی کنیم
ali_as

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️