حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه جدید بازی PUBG: New State تا پایان بهار ۱۴۰۱ ارایه می شود + تصاویر رسمی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بازی

تلاش استودیو Krafton برای حفظ جامعه گیمرهای PUBG و البته جذب گیمرهای CoD یا دیگر بازی های سبک بتل رویال اقدام به ارایه بازی پابجی نیو استیت کرد. این بازی مثل پابجی موبایل نقشه های متعددی ندارد. خبر خوب این که نقشه جدید بازی PUBG: New State تا پایان بهار ۱۴۰۱ ارایه می شود.

نقشه جدید بازی PUBG: New State

بازی PUBG: New State به زودی آماده دریافت یک نقشه جدید و اولین دسته از به روز رسانی های اصلی می شود. این را استودیو Krafton به عنوان بخشی از پیام سال نو خود به جامعه کاربران اعلام کرد.

استودیو Krafton سه تصویر منتشر کرده است تا نگاهی اجمالی به نقشه جدیدی که در PUBG: New State در اواسط سال 2022 عرضه خواهد شد، داشته باشیم.

نقشه جدید پابجی نیو استیت

نقشه جدید پابجی نیو استیت

نقشه جدید پابجی نیو استیت

نقشه جدید پابجی نیو استیت

نقشه جدید پابجی نیو استیت

نقشه جدید پابجی نیو استیت

علاوه بر نقشه جدید، PUBG: New State قول داده است که اولین موج به روز رسانی های اصلی خود را در دو ماه اول سال 2022 یعنی تا اواسط زمستان ۱۴۰۰ عرضه کند. Krafton همچنین خاطرنشان کرد که یکی از بزرگترین اولویت های آن در سال 2022 “ادامه به روز رسانی و بهبودها” برای برآورده کردن انتظارات کاربران خواهد بود.

ما همچنین می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین خدمات و تجربه بازی را برای همه گیمرهای جهانی آن هم صرف نظر از مکان یا دستگاه ارائه می‌کنیم. ما تلاش خواهیم کرد فعالانه به دنبال برقراری ارتباط باز و شفاف با همه گیمرهای خود باشیم و به جامعه گوش دهیم تا با هم میدان‌های نبرد بهتری بسازیم.

در همین حال، کرافتون با ارائه شش chicken medal و سه royale chest crate، سال جدید را با گیمرها جشن می گیرد. برای گیمرها یک کد کوپن “HAPPYNEWSTATE” ارائه شده است که می توان آن را در یک صفحه اختصاصی وارد کرد تا المان های رایگان مجازی بازی را دریافت کند.

شما منتظر نقشه جدید پابجی نیو استیت هستید؟ این نسخه از پابجی را دوست دارید یا نسخه قبلی را؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

خیلی نقشه خوبیه ، گرافیکش خداس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)