حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی دومین تست آلفا بازی پابجی New State برای iOS و اندروید را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی، تماشا کنید، حتما بخوانید

برای شما درباره تست آلفا دوم بازی PUBG: New State برای اندروید و iOS نوشتیم. همچنین درباره حداقل گوشی مورد نیاز برای آن و کشورهای مجاز برای تست دوم آلفا صحبت کردیم. حالا بیاید تیزر رسمی دومین تست آلفا بازی پابجی New State برای iOS و اندروید را ببینیم.

تیزر رسمی دومین تست آلفا بازی پابجی New State

دومین تست آلفا بازی پابجی New State

دومین تست آلفا بازی پابجی New State

بد نیست بدانید که PUBG New State اساساً همان 2.0 PUBG Mobile است که قبلاً شایعه شده بود. این بازی در سال ۲۰۵۱ تصویر می شود، شرایطی که “هرج و مرج حاکم است در حالی که جناح های مختلف با یکدیگر می جنگند”. بازی جدید کرافتون با مجموعه ای از ویژگی های جدید وارد بازار می شود. این شامل یک ویژگی شخصی سازی در بازی است که به بازیکنان امکان می دهد اسلحه های خود را با به دست آوردن کیت های شخصی سازی، بسازند. این کیت ها سلاح ها را به روش های مختلف مانند پیشرفت عملکرد، انتخاب حالت آتش و ضمیمه های نارنجک انداز تغییر شکل می دهند.

اجازه بدهید تیزر رسمی نسخه دوم آلفا بازی PUBG: New State را با هم ببینیم:

همینطور که می بینید، المان های جدید، خودروهای آینده نگرانه برقی، سلاح های جدید و گیم پلی جذاب در این بازی ارایه خواهد شد.

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

توسعه دهندگان بازی PUBG لیست دستگاه های سازگار را گسترش داده اند و حتی دستگاه های iOS نیز پشتیبانی می شوند. اینجا حداقل گوشی مورد نیاز برای بازی پابجی نیو استیت (PUBG: New State) ارایه شده است:

  1. ۱- گوشی اندروید: اندروید ۶ با ۲ گیگابایت حافظه رم
  2. ۲- گوشی iOS (آیفون): حداقل iPhone 6S یا بالاتر به همراه iOS 13 یا بالاتر
دومین تست آلفا بازی پابجی New State

دومین تست آلفا بازی پابجی New State

چندی پیش بود که اعلام شد فاز دوم تست آلفا بازی PUBG: New State اواخر این ماه آغاز می شود. دوره ثبت نام برای آن آغاز شده است و بازیکنان کشورهای منتخب اکنون می توانند برای آن ثبت نام کنند. برخلاف تست آلفا قبلی، این تست آلفا دوم هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس خواهد بود.

این تست آلفا دوم بازی پابجی نیو استیت فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است و همه کسانی که ثبت نام می کنند انتخاب نمی شوند. کاربرانی که برای تست انتخاب شده اند می توانند نگاهی به ویژگی ها و سایر عناصر عنوان جدید بیندازند.

نظر شما درباره نسخه جدید پابجی چیست؟

بازی جدید Call Of Duty برای موبایل در دست توسعه است

ویدیو گیم پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا در بالاترین کیفیت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)