حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو گیم پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا در بالاترین کیفیت

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

دیروز با هم ویدیو مقایسه PUBG: New State با PUBG Mobile از نظر گرافیک و گیم پلی را با هم تماشا کردیم. اما PUBG: New State در حداکثر کیفیتش چطور عمل می کند؟ برای پاسخ به این پرسش بیاید ویدیو گیم پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا در بالاترین کیفیت را با هم ببینیم.

پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا کیفیت Ultra

در کیفیت Ultra بازی PUBG: New State می توان گفت که عملکرد بازی بسیار خوب و جذاب است. هر چند که همچنان سعی شده واقع گرایانه بودن فیزیکی و دنیای بازی حفظ شود. این به وضوح در مقابل Fortnite و Call of Duty: Mobile مشخص است و من شخصا آن را دوست دارم.

پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا کیفیت Ultra

پلی پابجی نیو استیت نسخه آلفا کیفیت Ultra

با افزایش کیفیت گرافیکی بازی به حداکثر و فریم ریت بالا می توان کیفیت بالایی را مشاهده کرد. اینجا می توانید یک گیم پلی ۸ دقیقه ای شامل چندین دست بازی را در بالاترین کیفیت بازی پابجی نیو استیت ببینید. همچنین لوکیشن های مختلف در نقشه بزرگ ۸ در ۸ کیلومتری Troi را خواهید دید:

 

نظر شما درباره پابجی جدید چیست؟ فکر می کنید این بازی برای شما جذاب باشد؟

راستی شما نسخه جدید پابجی را نصب کردید؟ اگر هم نتوانستید نصب کنید خیلی نگران نباشید، فعلا کاربران زیادی حتی پس از نصب بازی، نمی توانند آن را بازی کنند. انتظار می رود به زودی گستره آزمایشی بازی بیشتر شود.

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

آموزش نصب نسخه آزمایشی PUBG: New State اندروید با نقشه Troi

نقشه Troi بازی PUBG: New State را ببینید

ویدیو مقایسه PUBG: New State با PUBG Mobile از نظر گرافیک و گیم پلی

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

دهن ما رو سرویس کردی

ali_s

خیلی باز شدن اسکوپشو دوست دارم

ho3ein768

گرافیکش شبیه گرافیک پابجی کامپیوتره. نظر شخصی من اینه. ای کاش رنگ هلمت زودتر عوض بشه. از لحاظ لود مپ مخصوصا از نظر چمن هاو سابه ها بهتر شده ولی اعکت اب ضعیفه، انمی توی مپ به وضوح پابجی گلوبال نیست منظورم اینه که اون رنگ و تم پس زمینه مپ بد رنگه جوری که فقط خود بازی اگه بگه انمی کجایت جاشو میفهمی. خونه هاش نسبت به پابجی اصلی خیلی بد جور تر شده. فاصله خونه ها زیاده و خیلی معقول نیست. کاراکترش ضعف حرکتی داره، به خوبی پابجی اصلی نیست بد حرکت میکنه زیاد روون نیست حرکت هاش. گرافیکش برای یه موبایل زیادی قویه. این جوری که توی گوگل پلی نوشته رم ۲.۵، خیلی از گوشی ها رمشون ۲ و ۱.۵ و ۱ هست که کششو نداره. چه برسه سخت افزار مناسب که بخواد این سطح از گرافیک رو تحمل کنه. البته باید دید نسخه جهانیش چطوره..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)