حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل با نمایشگر mini-LED با حاشیه سفید، تراشه M2 و پورت MagSafe معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

پس از برگزاری رویداد “Unleashed” اپل که این شرکت در آن از نسل جدید مک بوک پرو خود در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کرد، شایعات اکنون معطوف‌به مک بوک ایر ۲۰۲۲ شده‌اند. امروز، افشاگر قابل‌اعتماد Dylandkt جزئیاتی را در مورد شماری از مشخصات و پارامترهای طراحی نوت‌بوک جمع‌وجور آینده اپل بیان کرده است که در ادامه به تشریح آن می‌پردازیم.

مشخصات و طراحی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

به گفته دیلن، مک بوک ایر آینده که می‌توان آن را به‌سادگی مک بوک نیز نامید، در اواسط سال 2022 عرضه خواهد شد. مانند مک بوک پرو جدید، این دستگاه نیز دارای کانکتور MagSafe، وبکم 1080p، پورت USB-C اما به‌همراه یک آداپتور برق 30 واتی و بدون فن خنک‌کننده می‌باشد.

MacBook Air جدید همچنین دارای گزینه‌های رنگی مشابه آیمک ۲۴ اینچی بوده و دقیقا از همان حاشیه سفید نمایشگر و کیبورد با عملکرد کامل بهره می‌برد.

رنگ‌بندی احتمالی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

رنگ‌بندی احتمالی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

درحالی‌که فقدان تاچ بار در مک بوک پرو به‌دلیل وجود آن در نسل پیشین خود حس می‌شود، در مورد مک بوک ایر اینگونه نبوده و کیبوردی با عملکرد کامل، تفاوت زیادی را با نسخه قبل از خود بوجود نمی‌آورد. دیلن در مورد جزئیات بیشتر طراحی لپ‌تاپ جدید اپل بیان می‌کند:

 طراحی مک بوک ایر، مشابه مک بوک پرو جدید خواهد بود درحالی‌که نازک‌تر و سبک‌تر است. همچنین یک گزینه binned در زیر گزینه‌های پیکربندی وجود خواهد داشت. پشتیبانی از حداقل ۲ نمایشگر خارجی نیز در دسترس بوده گزینه‌های رنگی آن مشابه آیمک ۲۴ اینچی می‌باشد.

ضخامت مک بوک ایر در مقایسه مک بوک پرو جدید

ضخامت مک بوک ایر در مقایسه مک بوک پرو جدید

دیلن درباره نمایشگر مک بوک ایر جدید می‌گوید که به‌احتمال زیاد از نوع mini-LED است، اگرچه او هنوز نمی‌تواند تأیید کند که این دستگاه ناچ صفحه را خواهد داشت یا خیر. طبق این گزارش، صرف‌نظر از این مورد، مک بوک ایر جدید دارای ProMotion ،Face ID، اسلات کارت SD و HDMI نخواهد بود.

برای نقطه شروع قیمت، دیلن انتظار دارد که اپل آن را “کمی” افزایش دهد. درحال‌حاضر، قیمت مک بوک ایر 2020 از 999 دلار شروع می‌شود که نصف قیمت مک بوک پرو جدید است.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

چند ماه پیش، جان پروسر، یوتیوبر مشهور، برخی از اطلاعاتی را که دیلان اکنون گزارش می‌کند، به‌اشتراک گذاشته بود. به‌عنوان‌مثال، Prosser ادعا می‌کرد که این لپ‌تاپ در رنگ‌بندی متنوع در دسترس بوده و دارای کیبورد سفید با حاشیه‌های سفید نمایشگر و دو پورت USB-C است. وی همچنین بیان می‌کرد که این دستگاه را می‌توان مک بوک ایر یا مک بوک نامید.

Prosser پیش‌تر و به‌طور دقیق طراحی محصول آینده اپل را با رندهایی مبتنی‌بر تصاویر واقعی نشان داده بود که جزئیات ظاهری مک بوک اپل را نشان می‌داد.

تولید مک بوک ایر با طراحی و تراشه جدید از سه ماهه سوم ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد

دیدگاه شما درباره طراحی و مشخصات احتمالی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل و زمان معرفی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

احتمالا مدل بعدی حاشیه ها سفید با چند تا نقطه ی زرد باشه و نسل بعدتری اون نقاط زرد تبدیل به نقاط زرد تو خالی بشن و نسل بعد ترش مکان نقطه ها عوض بشه و …. ،
حتی شرکت های سایپا و ایران خودرو موقع ارائه محصول جدید چراغ و رنگ سپر و …. رو عوض میکنن ولی اپل دیگه همین کار هم نمیکنه ،

در کل خدا اپل رو خیلی دوست داره که همه مشتری هاش آدم های خاصی هستند و هر آشغالی رو با دوبرابر قیمت واقعیش میخرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی