حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED و رنگ بندی متنوع اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

تحلیلگر مشهور اپل، Ming-Chi Kuo، امروز یادداشتی را در باب نسل بعدی مک بوک ایر منتشر کرده است. درحالی‌که بسیاری از جزییات مرتبط با پیش‌بینی‌های قبلی کو ثابت مانده، در یادداشت امروز وی اشاره می‌شود که مک بوک ایر ۲۰۲۲ با نمایشگر Mini-LED و در چندین رنگ متنوع، با فرم طراحی بروز که با مک بوک پرو 14 و 16 اینچی آینده این شرکت مطابقت دارد، عرضه خواهد شد.

مک بوک ایر با طراحی بروز و مجهز به نمایشگر Mini-LED

ما از ماه‌های گذشته، رندرها و جزئیاتی را در مورد مک بوک ایر بعدی اپل دیده‌ایم. یادداشت امروز کو نیز چیز جدیدی ارائه نمی‌کند، اما در آن پیش‌بینی شده است که MacBook Air 2022 در رنگ‌های مختلف با فرم طراحی تازه عرضه خواهد شد.

کو بیان می‌کند که BOE، تامین‌کننده جدید اپل برای فناوری نمایشگر Mini-LED خواهد بود. پس از عرضه اولین آیپد پرو 12.9 اینچی با فناوری مشابه، انتظار می‌رود اپل این تکنولوژي را برای دستگاه‌های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی خود که قرار است به‌زودی معرفی شوند، به ارمغان آورد.

پس از بروزرسانی لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو، کو تکرار می‌کند که انتظار دارد MacBook Air جدید نیز “اواسط سال 2022” عرضه شود.

مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED

مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED

همچنین علاوه‌بر نمایشگر جدید و تراشه سفارشی اپل، کو ابراز می‌کند که Air جدید دارای “چندین گزینه رنگ بندی” و “فرم طراحی مشابه مک بوک پرو ۲۰۲۱” می‌باشد. گزینه‌های رنگی بیشتر چیزیست که شایعه آن از اوایل ماه ژوئن مطرح شده بود.

در مورد طراحی خارجی نیز، انتظار می‌رود مک بوک ایر مانند آیپد پرو فعلی، دارای لبه‌هایی با فرم مربع باشد. با این حال، درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این به معنای پایان طراحی به سبک مک بوک ایر فعلی خواهد بود یا این که این فرم طراحی می‌تواند در کنار لبه‌های مربع شکل باقی بماند.

کو همچنین اضافه می‌کند که اطمینان ندارد آیا مک بوک ایر با تراشه M1، پس از عرضه مدل جدید در بازار باقی خواهد ماند یا خیر؛ اما انتظار می‌رود مجموع عرضه مک بوک ایر در سال 2022، به 8 میلیون دستگاه یا بیشتر برسد. این در‌حالیست که میزان فروش این سری برای سال ۲۰۲۱، در حدود 6 میلیون دستگاه برآورد شده است.

مک بوک پرو جدید با تراشه اپل M1X در EEC دیده شد

دیدگاه شما چیست؟ به‌نظر شما اپل چه زمانی را برای عرضه سری جدید مک بوک ایر خود با فناوری جدید نمایشگر و رنگ بندی متنوع درنظر خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فقط امیدوارم حاشیه صفحه نمایش سفید نباشه🤒

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی