حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه نمایش ردمی واچ ۲ و ردمی نوت ۱۱ از نوع AMOLED خواهند بود

به تازگی اخباری منتشر شده است که گویا صفحه نمایش ردمی واچ ۲ و ردمی نوت ۱۱ از نوع AMOLED خواهند بود. بی شک استفاده از صفحه نمایش امولد یک موضوع تازه نیست. اما محبوبیت و عملکرد فوق‌العاده آن‌ها سبب شده است که صفحه نمایش‌های امولد راه خود را در طیف گسترده‌ای از محصولات باز کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بهره‌گیری از امولد بی رقیب در صفحه نمایش ردمی واچ ۲ و ردمی نوت ۱۱

دو محصول بعدی از شیائومی یعنی ردمی واچ ۲ (Redmi Watch 2) و ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) وارد بازار می‌شوند. گفتنی است که این دو محصول دارای صفحه نمایش AMOLED خواهند بود. این افشاگری از سوی حساب رسمی Redmi صورت گرفته است که اخیرا تعدادی بنر مرتبط با این محصولات را در حساب Weibo خود منتشر کرده است.

مشخصات ردمی نوت ١١ و نوت ١١ پرو فاش شد: استفاده از تراشه مدیاتک؟

سری گوشی های ردمی نوت ۱۱ شیائومی از نمایشگرهای OLED استفاده می کنند

 

ردمی واچ ۲ دارای پنل ۱.۶ اینچی AMOLED است که در جدیدترین پوستر منتشر شده، آن را با رنگ جدیدی مشاهده می‌کنیم. قبلا این ساعت هوشمند در رنگ مشکی نیز مشاهده شده بود. در حالی که تصاویر فاش شده جدید، گزینه آبی رنگ را نیز نشان می‌دهند.

صفحه نمایش ردمی واچ ۲

وجود صفحه نمایش AMOLED در ردمی نوت ۱۱ تأیید شده اما با این حال، ابعاد صفحه‌نمایش آن مشخص نشده است. در ادامه این شرکت گفته است که ابعاد Punch Hole یا سوراخ مرتبط با دوربین سلفی، ۲.۹۶ میلی‌متر است. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز در سمت چپ و راست ۱.۷۵ میلی متر هستند.

صفحه نمایش ردمی نوت 11

همچنین ردمی در ادامه گفته است که قاب پشتی ردمی نوت ۱۱ با AG Glass پوشانده می‌شود. وب سایت خبری gsmarena معتقد است که بافت بهتری دارد و در برابر خط و خش و اثر انگشت مقاوم است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 شیائومی رسما ۶ آبان ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

صفحه نمایش ردمی نوت 11

این شرکت هنوز سایر مشخصات کلیدی نوت ۱۱ از جمله چیپست و پردازنده، ترکیب دوربین و حجم باتری را مشخص نکرده است. اما تا شش روز دیگر و با رونمایی از این محصولات، می‌توان انتظار داشت که ردمی در آستانه این مراسم، مشخصات بیشتری در مورد سری ردمی نوت ۱۱ و ردمی واچ ۲ فاش کند.

 

نظر شما درباره این محصولات جدید چیست؟ با توجه به خوش نامی سری ردمی نوت، آیا این محصول را خریداری خواهید کرد؟ اولویت و معیار شما برای خرید این محصول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

والا تا الان که همه چی خوبه🤷🏻‍♂️والا بحثی نیست😅
من فقط دوربین میخوام طراحی و چیپست و باتری و صفحه رو شیا خودش رو ثابت کرده
دوربین سلفی و اصلی رو به چاک نده فقط🤌

xiaomi mi mix4

میخواد سری نوت ۱۱ بترکونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان