حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ردمی نوت ١١ و نوت ١١ پرو فاش شد: استفاده از تراشه مدیاتک؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

سری ردمی نوت ١٠ یک سری موفق بود و توانست بسیاری رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورد. به همین صورت، ردمی به زودی از نسل جدید گوشی‌های سری ردمی نوت رونمایی می‌کند. در همین بین، مشخصات ردمی نوت ١١ و نوت ١١ پرو فاش شده است!

مشخصات ردمی نوت ١١

پیش‌تر گفته بودیم که ردمی قصد دارد یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی را در سری ردمی نوت ارائه دهد که خبر جذابی بود. ممکن است این گوشی، ردمی نوت ١١ اولترا باشد!

 

سری ردمی نوت شیائومی به زودی از یک گوشی با شارژر ١٢٠ واتی بهره مند می‌شود

 

به گزارش Gizmochina، لو ویبینگ، مدیر کل کمپانی ردمی در پست ویبوی خود گفته است که ردمی در حال آماده سازی نسل جدید سری ردمی نوت. در چین می‌باشد. ممکن است که ردمی از سری Redmi Note 11 خود پیش از جشنواره چینی Double Eleven در ١١ نوامبر (٢٠ آبان) رونمایی کند. حال خبری موثّق منتشر شده است که مشخصات سری ردمی نوت ١١ را ذکر می‌کند. اما این مشخصات، به چه شرح هستند؟

از مشخصات ردمی نوت ١١ شروع می‌کنیم. این گوشی، احتمالاً بر خلاف قبل مجهز به نمایشگری از نوع IPS LCD با رفرش ریت ١٢٠ هرتز است. همچنین در بخش سیستم دوربین، شاهد قرارگیری دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی در عقب خواهیم بود. قدرت بخش این گوشی ممکن است تراشه تازه وارد Dimensity 810 باشد.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

احتمالاً این دستگاه مانند نسل قبل دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ٣٣ واتی خواهد بود. احتمالاً این دستگاه در دو نسخه با ١٢٨ گیگابایت حافظه و ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از راه می‌رسد. بر اساس گفته‌های افشاگر مورد اشاره، قیمت نسخه ارزان‌تر، ١,١٩٩ یوان (معادل ١٨۶ دلار آمریکا) خواهد بود. قیمت نسخه گران‌تر نیز ١,۵٩٩ یوان (معادل ٢۴٨ دلار آمریکا) می‌باشد.

مشخصات Redmi Note 11 Pro

مشخصات سری ردمی نوت ١١

پس از ردمی نوت ١١، به سراغ برادر بزرگ‌تر آن می‌رویم. این گوشی احتمالاً با نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی معرفی می‌شود. دوربین اصلی آن ١٠٨ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی، مجهز به تراشه قدرتمندتر Dimensity 920 خواهد بود.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 920 با معماری ۶ نانومتری رسمی معرفی شد

 

ظرفیت باتری این گوشی، مانند نسل قبل است. اما بزرگ‌ترین تفاوت، در شارژر است. جایی که این گوشی، از شارژر ۶٧ واتی بهره خواهد برد. ممکن است ویژگی‌های دیگری مانند موتور ویبره خطی محور X، اسپیکر استریو با همکاری JBL و NFC در این گوشی موجود باشند. نسخه‌های مختلف این گوشی نیز ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در کنار ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه داخلی دارا خواهد بود. نسخه‌های ۶/١٢٨، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی به ترتیب با قیمت‌های ١,۵٩٩ یوان (معادل ٢۴٨ دلار آمریکا)، ١,٧٩٩ یوان (معادل ٢٧٩ دلار آمریکا) و ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣١١ دلار آمریکا) عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد این مشخصات دو گوشی جدید ردمی چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مدیاتک هم تحریم میکنن وقتی قدرتمندتر از این بشه

AŁɪ

کار پدرش نیست تحریم کنه ، بعدشم آمریکا فقط با کشور های کمونیست #واقعی مشکل داره 😐
🤣مثلاً ایران.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️