حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Realme GT Neo 2 مشخص شد: قاتل پرچمدار پر دوام

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، ریلمی، عمر باتری

ریلمی یکی از برندهایی است که گوشی‌های خود را به باتری‌های پر ظرفیت مجهز می‌کند و یا در عوض، محصولاتی با بازدهی باتری بالا دارد. گوشی Realme GT Neo 2، یکی از جدیدترین گوشی‌های ریلمی است که یک قاتل پرچمدار محسوب می‌شود. عمر باتری Realme GT Neo 2 مشخص شده است که در ادامه نگاهی به آن داریم.

ریلمی جی تی Neo 2

ریلمی طی هفته‌های گذشته از گوشی Realme GT Neo 2 به عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار رونمایی کرد.

 

ریلمی GT Neo 2 با اسنپدراگون ٨٧٠ و قیمت ٣٧۴ دلاری معرفی شد

 

به گزارش Gsmarena، گوشی جدید ریلمی که از آن صحبت کردیم، چندی پیش به دست این مرجع رسیده است. در همین راستا، بالأخره امروز همان روزی است که بررسی Realme GT Neo 2 توسط Gsmarena منتشر شده است. طی این بررسی، عمر باتری Realme GT Neo 2 به همراه سرعت شارژ شدن آن مشخص شده است. اما بهتر است مروری بر مشخصات آن نیز داشته باشیم:

– نمایشگر. ۶.۶٢ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 870

– رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه سیستم عامل اندروید ١١

– باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۵ واتی

عمر باتری Realme GT Neo 2

عمر باتری Realme GT Neo 2

همان طور که گفتیم، گوشی جدید ریلمی یک قاتل پرچمدار است. بنابراین، یک تراشه رده بالا و قدرتمند در آن به کار گرفته شده است. اما آیا با وجود این تراشه، شاهد عملکرد توبی از Realme GT Neo 2 خواهیم بود؟ خب، این در تست استفاده ترکیبی Realme GT Neo مشخص می‌شود. جایی که شاهد بازدهی ١١١ ساعته و قرارگیری عمر باتری Realme GT Neo 2 در بازه “فوق العاده” هستیم.

در تست تماس 3G، ریلمی GT Neo 2 حدود ٣٢ ساعت روشن مانده است. تست‌های وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پخش فیلم نیز در این گوشی انجام شده‌اند که به ترتیب دوام ١۴:٣٠ و ٢١:٣٠ ساعته توسط این گوشی به ثبت رسیده است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری ریلمی GT Neo 2 با برخی از رقبا موجود است:

تست سرعت شارژ

نکته جذابی که در مورد این گوشی وجود دارد، شارژر آن است. چرا که چینی‌ها در جعبه گوشی جدید خود، شارژری با توان ۶۵ وات را تعبیه کرده‌اند. اما این شارژر چه سرعتی دارد؟

در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر ۶۵ واتی به Realme GT Neo 2، ٩٧ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود که این فوق العاده است. همچنین زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی، ٣٢ دقیقه است.

نظر شما در مورد Realme GT Neo 2 و میزان بازدهی باتری آن چیست؟ سرعت شارژ شدن این گوشی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام واقعا این گوشی عالیه، رلمی GT واقعا نامبر وانه، چیپست خوب، باطری و فست شارژ عالی، فقط دوربین هارو نگفته شده، از لحاظ طراحی گوشی هم زیبا هستش بخصوص رنگ سبزش و اون نوار سیاه رنگ عمودیش،فست شارژم نیم ساعت خوبه دیگه،تو نیم ساعت باطری به این خوبی کامل شارژ میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️