حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت TCL Tab Pro 5G با تراشه Snapdragon 480 به قیمت ٣٩٩ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، تی سی ال

کمپانی TCL، یک برند شناخته شده است. البته این برند، خیلی در بین کاربران عادی سطح جهان محبوب و مشهور نیست. با این وجود، تبلت جدید TCL Tab Pro 5G رونمایی شده است. این تبلت جدید، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی و قیمت TCL Tab Pro 5G

گوشی TCL 20R، یکی از جدیدترین گوشی‌های TCL است که مغز متفکر آن، Dimensity 700 می‌باشد.

 

گوشی TCL 20R با نمایشگر ٩٠ هرتزی و تراشه Dimensity 700 معرفی شد

 

بر اساس گزارش Gizmochina، با افزایش مدل‌های گوشی‌های هوشمند مجهز به اینترنت 5G، تولید کنندگان تصمیم گرفته‌اند تا به سراغ ارائه تبلت‌هایی با اینترنت 5G بروند. تبلت TCL Tab Pro 5G، جدیدترین تبلتی است که کمپانی TCL از آن پرده برداری کرده است. این تبلت، دارای اینترنت 5G است.

تراشه Snapdragon 480، به واقع ارزان‌ترین تراشه کوالکام است که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. ما شاهد تجهیز بسیاری از گوشی‌های ارزان‌تر و حتی گران‌تر مانند Nokia XR20 به این تراشه ارزان قیمت بوده‌ایم. اما باید بگوییم که خوشبختانه قیمت گذاری TCL Tab Pro 5G، منطقی و مناسب است. این تبلت جدید، دارای نمایشگر ١٠.٣۶ اینچی NXTVISION با وضوح ٢,٠٠٠×١,٢٠٠ می‌باشد. همچنین محتوای HDR توسط این نمایشگر پشتیبانی می‌شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت، نازک نیستند. اما نسبت به یک تبلت، مناسب هستند. گوشه‌های تبلت TCL، گرد هستند و کار کردن با آن را راحت‌تر می‌سازند. البته این تبلت، به طوری نیست که بتوان آن را به مدت طولانی در دست نگه داشت.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

همان طور که گفتیم، تراشه این گوشی Snapdragon 480 است. این تراشه، توسط ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته در صورت نیاز، می‌توان از درگاه کارت حافظه جانبی آن برای افزودن حداکثر ١ گیگابایت حافظه بهره گرفت. دوربین اصلی TCL Tab Pro 5G، وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی آن نیز ٨ مگاپیکسلی است. همچنین TCL حسگر تشخیص اثرانگشت را نیز در این تبلت تعبیه کرده است. در کنار آن، قابلیت تشخیص چهره نیز در دسترس است.

تبلت جدید TCL، دارای اسپیکر استریو با فناوری صدای Hi-Res است. اما خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیست که این ناامید کننده است. این تبلت، به طور پیش فرض از اندروید ١١ استفاده می‌کند.

تبلت جدید ژاپنی‌ها، باتری ٨,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را با خود یدک می‌کشد. TCL وعده عمر باتری ١٧ ساعته را داده است. این دستگاه، از طریق درگاه Type-C شارژ می‌شود و توان شارژر آن برابر با ١٨ وات است. همچنین قابلیت شارژ معکوس نیز در آن موجود است. این تبلت به طور انحصاری از سوی اپراتور Verizon با قیمت ٣٩٩ دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد TCL Tab Pro 5G چیست؟ فکر می‌کنید که در بازار کشورمان شاهد ورود چنین تبلت‌هایی باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️