حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی TCL 20R با نمایشگر ٩٠ هرتزی و تراشه Dimensity 700 معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تی سی ال

کمپانی TCL در رده گوشی‌های اقتصادی نیز فعالیت دارد. هرچند این فعالیت به گستردگی دیگر برندهای مطرح مانند سامسونگ و شیائومی نیست. اما با این وجود، گوشی TCL 20R به عنوان گوشی اقتصادی جدید این کمپانی معرفی شده است. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت گوشی TCL 20R

کمپانی TCL بیش از پیش در بازار گوشی‌های هوشمند فعال شده است. به عنوان مثال، چندی پیش این کمپانی از گوشی جدیدی با همکاری هواوی رونمایی کرد!

 

گوشی FFALCON Thunderbird FF1؛ اولین گوشی مشترک TCL و هواوی!

 

در گزارشی از Gizmochina، کمپانی TCL از اوایل این هفته در حال رونمایی از گوشی‌های اقتصادی‌تر و رده پایین خود است. پس از رونمایی محصولات مختلف، این بار نوبت به گوشی TCL 20R رسیده است. این گوشی اقتصادی، در حال حاضر در اروپا معرفی شده است. به همین صورت، قصد داریم تا نگاهی به جزئیات این گوشی تازه وارد داشته باشیم.

این دستگاه تازه وارد مجهز به نمایشگر ۶.۵٢ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. نرخ حساسیت لمسی ١٨٠ هرتزی و بیشینه نوری ۵٠٠ نیتی، از دیگر مشخصات این نمایشگر هستند. در نمایشگر این گوشی، از ناچ قطره‌ای استفاده شده است. این ناچ قطره‌ای، میزبانی از دوربین سلفی تکی ۸ مگاپیکسلی را بر عهده دارد. این دستگاه، دارای دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی است. فلش LED نیز برای این سیستم دوربین در نظر گرفته شده است. قاب پشتی این دستگاه از حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی بهره مند شده است. تراشه موجود در گوشی اقتصادی جدید TCL، لیتوگرافی ٧ نانومتری دارد. نام این تراشه، Dimensity 700 است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در گوشی TCL 20R، سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض ارائه می‌شود. یک درگاه کارت حافظه جانبی نیز در این دستگاه موجود است. ظرفیت باتری این گوشی، ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر آن نیز از توان ١٠ واتی برخوردار است. پشتیبانی از اینترنت 5G، وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.٠، تراشه NFC و جک ٣.۵ میلی متری هدفون از دیگر مشخصات این گوشی اقتصادی تازه وارد است. در حال حاضر، این گوشی در جمهوری چک معرفی شده است. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی، برابر با ۵,٢٩٠ کرون (معادل ٢۴٧ دلار آمریکا) است. نسخه ١٢٨ گیگابایتی نیز با قیمت ۵,٧٩٠ کرون (معادل ٢٧٠ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات فنی آن را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشم نیومد از این گوشی🙃ارزش خربدشم متوسط رو به پایینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️