حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Beats Fit Pro مجهز به تراشه H1 اپل را در تصاویر لو رفته آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

اپل روز گذشته و در جریان رویداد ویژه “Unleashed” ماه اکتبر خود، شماری از محصولات متنوع با تمرکز بر مک و اپل موزیک را معرفی کرد. محصولاتی مانند مک بوک پرو جدید در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی، ایرپادز ۳، هوم پاد مینی در رنگ‌های متنوع‌تر و یک طرح جدید مبتنی‌بر سیری برای Apple Music. در ادامه اما، 9to5Mac به اسنادی دست یافته که علاوه‌بر تصاویر ایربادز جدید Beats Fit Pro، جزئيات سخت‌افزاری و زمان عرضه آن را نیز مشخص می‌کند.

ایربادز Beats Fit Pro

این ایربادز شباهت بسیاری به Beats Studio Buds دارد که در اوایل سال جاری و با طراحی کاملاً بی‌سیم معرفی شد. 9to5Mac از منابع مطلع شنیده است که Beats Fit Pro دارای ویژگی حذف نویز فعال (ANC) و تراشه H1 اپل برای جفت شدن سریع با دستگاه‌های اپل و Hey Siri خواهد بود.

جالب اینجاست که کیس شارژ این ایربادز بیشتر یادآور Powerbeats Pro است که انتظار می‌رود حتی پس از معرفی Beats Fit Pro جدید، تولید آن آغاز شود.

ایربادز Beats Fit Pro

ایربادز Beats Fit Pro

در اطلاعات منتشر شده همچنین آمده است که هدفون‌های جدید با فعال کردن حالت ANC یا Transparency، و حتی حالت EQ تطبیقی، به ۶ تا ۷ ساعت عمر مفید باتری دست می‌یابند. همراه با کیس شارژ، هدفون جدید بیتس ۲۷ تا ۳۰ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. فیت پرو همچنین مجهز به بالاترین رده اتصال بلوتوثی و شتاب سنج داخلی برای شناسایی و کاهش نویز خارجی هنگام استفاده از میکروفون می‌باشد.

اپل همچنین Beats Fit Pro را برای سیستم‌عامل اندروید سازگارتر کرده است. مانند Beats Studio Buds، هدفون جدید بیتس از طریق برنامه Beats و با جفت شدن سریع، میزان باتری و کنترل‌های سفارشی را در اندروید ارائه می‌دهد. Beats Fit Pro درحال‌حاضر قرار است هفته اول نوامبر (اوایل آبان‌ماه) معرفی شده و چند روز پس از آن نیز عرضه شود.

Beats Fit Pro

Beats Fit Pro

ایربادز جدید همچنین در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد که شامل: مشکی، خاکستری، بنفش و سفید می‌باشد.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات ایربادز بیتس فیت پرو که قرار است بزودی از سوی اپل رونمایی شود، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی