حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز بیتس Fit Pro با تراشه H1 اپل، حذف نویز فعال و قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

برند بیتس متعلق‌به اپل، امروز با معرفی رسمی از جدیدترین ایربادز رده‌بالای خود با نام Beats Fit Pro، مجموعه هندزفری‌های بلوتوثی خود را گسترش داد. Beats Fit Pro پس از فاش‌شدن مشخصات و طراحی آن در نسخه پیش‌نمایش iOS 15.1 اپل در ماه گذشته، اکنون با طراحی انعطاف‌پذیر نوک بال، ویژگی حذف نویز فعال، حالت Transparency و سایر موارد دیگر با قیمت منصفانه 199.99 دلار معرفی شده است.

ایربادز بیتس Fit Pro

اجازه دهید در ابتدا نگاه مختصری به مشخصات و قابلیت‌های ایربادز Beats Studio Buds انداخته و سپس به توضیح مفصل آنها بپردازیم:

مجهز به تراشه H1 اپل

حالت حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت (Transparency)

حداکثر 7 ساعت کارکرد باتری (6 ساعت با فعال کردن حالت ANC یا Transparency)

کیس شارژ USB-C با 21 ساعت عمر باتری بیشتر

صدای فضایی (Spatial audio) با ردیابی موقعیت سر کاربر

موجود در چهار رنگ بنفش سنگی، خاکستری، سفید و مشکی

قابل سفارش از امروز با قیمت 199.99 دلار

ایربادز بیتس Fit Pro

ایربادز بیتس Fit Pro

Beats Fit Pro پس از معرفی Beats Studio Buds در اوایل سال جاری، رونمایی شده و دارای چندین تفاوت قابل‌توجه در مقایسه با نسخه ارزان‌تر خود است. برای کاربران اپل، یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها این است که Beats Fit Pro دارای تراشه H1 اپل به‌جای تراشه مدیاتک استفاده‌شده در استودیو بادز می‌باشد.

تراشه H1 تعداد انگشت‌شماری از ویژگی‌های قابل‌توجه اپل را پشتیبانی می‌کند، ازجمله Hey Siri ،Find My integration ،Automatic Device Switching، تست تناسب گوش، اشتراک‌گذاری صدا، و جفت‌شدن با یک لمس.

طراحی و تناسب ایربادز بیتس Fit Pro

یکی از ویژگی‌های برجسته Beats Fit Pro، طراحی نوک بال آن است. طراحی نوک بال ایربادز جدید به‌گونه‌ای می‌باشد که در داخل گوش شما قرار می‌گیرد تا ایمنی بسیار بالایی درحین حرکت و یا تغییر ناگهانی موقعیت سر کاربر داشته باشد. کمپانی بیتس ادعا می‌کند که نوک بال به‌صورت دیجیتالی و با استفاده از اندازه‌گیری از هزاران گوش برای دستیابی به ترکیبی عالی از مواد نرم و انعطاف‌پذیر در اطراف یک هسته سفت‌وسخت برای تناسب راحت و پایدار در هر شکل یا اندازه گوش، مدل‌سازی شده است.

اولیور شوسر، معاون Beats و Apple Music بیان می‌کند:

“Beats Fit Pro نوآوری قابل‌توجهی در تناسب و ویژگی‌ها ارائه می‌کند و آن را به بهترین وسیله انتقال صدا و پیشرفته‌ترین محصول Beats تا به امروز تبدیل می‌کند. Beats Fit Pro با صدای فضایی و ردیابی پویای سر کاربر، تجربه شنیداری واقعاً فراگیری را ارائه می‌کند. با این قیمت، استاندارد جدیدی را برای هدفون‌های درجه‌یک تعیین کرده‌ایم.”

محتویات جعبه ایربادز بیتس Fit Pro

محتویات جعبه ایربادز بیتس Fit Pro

همراه با Beats Fit Pro، سه اندازه مختلف نوک سیلیکونی گوش برای تطبیق‌پذیری بیشتر نیز وجود دارد. تست تناسب گوش که پیش‌تر در AirPods Pro دیده بودیم، به‌منظور کمک به شما در فرآیند انتخاب مناسب برای گوش‌هایتان موجود است. این ویژگی در iOS 15.1 یا جدیدتر، از طریق برنامه تنظیمات و در اندروید با استفاده از آخرین نسخه برنامه Beats قابل‌دسترسی می‌باشد.

مشابه با AirPods 3 که به‌تازگی معرفی شده است، Beats Fit Pro جدید از حسگرهای تشخیص پوست برای پخش خودکار و مکث محتوا در زمانی که هدفون در گوش شما قرار داشته یا از گوش شما خارج می‌شود، استفاده می‌کند. دکمه فیزیکی “b” روی هر ایربادز به شما امکان می‌دهد به‌راحتی پخش صدا را کنترل کرده و بین سه حالت گوش دادن جابجا شوید. طراحی این گجت پوشیدنی از استاندارد IPX4 پشتیبانی کرده و در برابر تعریق و آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

کیفیت صدا

ازنظر کیفیت صدا، Beats Fit Pro همه کادرها را روی کاغذ علامت می‌زند. این شامل پشتیبانی از سه حالت گوش دادن، ازجمله حذف نویز فعال، حالت شفافیت و سازگاری EQ است. تجربه شنیداری توسط فناوری “صوت محاسباتی” اپل که از میکروفون رو به داخل در هر هدفون استفاده می‌کند، به صدایی که می‌شنوید گوش داده و فرکانس‌های پایین و میانی را به‌طور خودکار با شکل گوش شما تنظیم می‌کند.

Beats Fit Pro همچنین از صدای فضایی اپل با قابلیت ردیابی پویا سر کاربر نیز پشتیبانی می‌کند. این مورد، “تجربه‌ای فراگیر و شبیه به تئاتر برای محتوای ضبط‌شده در نسخه‌های 5.1، 7.1 و Dolby Atmos” را برای شما فراهم می‌کند. Beats Fit Pro شامل ژیروسکوپ و شتاب سنج برای کمک به تقویت این ویژگی است.

برای تماس‌های تلفنی، Beats Fit Pro از میکروفون‌های تشکیل‌دهنده پرتو همراه با میکروفون داخلی و شتاب‌سنج صوتی برای ارائه تجربه‌ای باکیفیت بالا استفاده می‌کند.

درنهایت، ازنظر عمر باتری، Beats Fit Pro حداکثر 6 ساعت زمان گوش دادن را در صورت استفاده از حالت حذف نویز فعال یا شفافیت دارد. تنها با فعال بودن Adaptive EQ، این میزان به 7 ساعت افزایش می‌یابد. کیس شارژ جیبی نیز 21 ساعت عمر باتری بیشتری به آن اضافه می‌کند. Beats Fit Pro همچنین از فناوری شارژ فوق سریع Fast Fuel پشتیبانی کرده که تنها با 5 دقیقه شارژ، قابلیت پخش 1 ساعت محتوای صوتی را داراست.

خود کیس شارژ با اتصال USB-C تغذیه می‌شود. با این حال، در اینجا هیچ پشتیبانی از شارژ بی‌سیم وجود ندارد.

شارژ ایربادز بیتس Fit Pro

شارژ ایربادز بیتس Fit Pro

قیمت و در دسترس بودن

Beats Fit Pro در چهار رنگ موجود است: بنفش سنگی، خاکستری، سفید و مشکی. می‌توانید این دستگاه را از امروز و از طریق فروشگاه آنلاین اپل به قیمت 199.99 دلار در ایالات‌متحده سفارش دهید و اولین سفارش‌ها در 5 نوامبر ارسال می‌شوند. بیتس همچنین بیان می‌کند که Beats Fit Pro از اوایل دسامبر در چین و در مناطق دیگر از سال 2022 در دسترس خواهد بود.

نظر شما راجع‌به ایربادز بیتس Fit Pro به‌عنوان نسخه پیشرفته‌تر Studio Buds با امکانات و مشخصات بیشتر و قوی‌تر چیست؟ آیا سبک طراحی و قیمت‌گذاری ایربادز جدید بیتس را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی