حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو 2 دارای قابلیت نظارت بر ضربان قلب، Find My و عملکرد سمعک خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

طبق گزارش 52Audio، ایرپادز پرو 2 اپل می‌تواند با لیست طولانی از ویژگی‌های جدید همراه باشد که شامل تشخیص ضربان قلب، توانایی عملکردی به‌عنوان سمعک، قابلیت Find My و پورت USB-C خواهد بود.

قابلیت های ایرپادز پرو 2 اپل

این سایت ادعا می‌کند که اطلاعات جدیدی در مورد AirPods Pro 2 دریافت کرده و همچنین از این اطلاعات برای ارائه رندرهایی پیرامون ظاهر ایرپادز آینده استفاده کرده است. ازنظر طراحی، برخلاف برخی شایعات در مورد ظاهر بدون ساقه، این مورد هنوز در نسل دوم یافت خواهد شد و به‌طورکلی، ایرپادز پرو 2 بسیار شبیه به ایرپادز پرو اصلی و ​​ایرپادز نسل سوم است.

درحالی‌که AirPods Pro 2 شبیه به AirPods Pro به‌نظر می‌رسد، 52Audio ادعا می‌کند که لیست بلندبالایی از ویژگی‌های جدید برای این دستگاه وجود خواهد داشت. برخی از این شایعات را قبلاً شنیده بودیم، اما گزارش امروز جزئیات بیشتری را ارائه می‌کند که شامل موارد زیر است:

تراشه H1 به‌روز شده: انتظار می‌رود تراشه H1 به‌روزشده دارای سیستم SiP ارتقایافته و قابلیت حذف نویز خودتطبیقی ​​باشد. این مورد شامل عملکرد بهتر و بهبود مصرف انرژی نیز خواهد بود.

قابلیت Find My: انتظار می‌رود AirPods Pro 2 از قابلیت Find My پشتیبانی کند که به این ایرپادز امکان می‌دهد تا با برنامه Find My‌ آیفون جفت شود. شایعات قبلی حاکی از وجود یک بلندگو بر روی کیس است که اجازه می‌دهد در صورت جابجایی ایرپادز یا گم شدن آن، صدایی را پخش کند.

تشخیص ضربان قلب: شایعات قبلی درباره ورود سنسورهای سلامتی به AirPods Pro را شنیده بودیم و 52Audio ادعا می‌کند که آن‌ها می‌توانند ضربان قلب را از داخل گوش تشخیص دهند.

تشخیص دما: سنسور ضربان قلب ممکن است از تشخیص دما نیز پشتیبانی کند، اما 52Audio می‌گوید این مورد هنوز تأیید نشده است.

بهبود صدا: AirPods Pro 2 ظاهراً ترکیبی از درایورهایی با دامنه سفارشی‌شده بالا و تقویت‌کننده‌های برد دینامیکی خواهد بود که ویژگی خودتطبیقی، صدای فضایی با ردیابی سر پویا و به‌اشتراک‌گذاری صدا را نیز شامل می‌شود.

USB-C: به‌جای لایتنینگ، AirPods Pro 2 می‌تواند از یک درگاه USB-C استفاده کند.

قابلیت‌های سمعک: 52Audio ادعا می‌کند که AirPods Pro 2 به‌عنوان سمعک عمل می‌کند؛ به‌طوری‌که ظاهراً می‌توان صدا را ازطریق کیس شارژ جمع‌آوری کرده و برای بهبود و پخش صدا با هدف کمک به افراد مبتلا به کم‌شنوایی برای شنیدن بهتر صدا در محیط، به ایرپادز منتقل کند. این سایت معتقد است که آنچه قبلاً به‌عنوان نگهدارنده بند در کنار AirPods Pro 2 توصیف شده بود، درواقع نوعی عملکرد سمعک است که مشکوک به‌نظر می‌رسد.

قابلیت های ایرپادز پرو 2 اپل

قابلیت های ایرپادز پرو 2 اپل

ما در گذشته شایعاتی در مورد بیشتر این ویژگی‌ها شنیده بودیم، اما عملکرد سمعک، مورد جدیدی است. 52Audio در گذشته اطلاعات دقیقی در مورد محصولات صوتی آینده اپل ارائه کرده، اما این سایت همچنین برخی شایعات مشکوک را نیز به‌اشتراک گذاشته است، بنابراین سابقه متفاوتی دارد. برخی از این ویژگی‌ها قابل‌قبول به‌نظر می‌رسند، زیرا قبلاً نکاتی در مورد آن‌ها شنیده‌ایم؛ اما برخی دیگر، مانند عملکرد سمعک، عجیب‌تر هستند. به‌همین‌دلیل، این اطلاعات را کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید.

نظر شما پیرامون قابلیت های جدید ایرپادز پرو 2 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی