حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو S10e با رنگ بندی خاص، Dimensity 900 و قیمت ٣٧١ دلاری رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو گوشی‌های جذابی را روانه بازار می‌کند. معمولاً این کمپانی بر روی طراحی گوشی‌های خود تمرکز می‌کند و گوشی‌های جذابی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ویوو S10e امروز به عنوان جدیدترین محصول ویوو رونمایی شده است. ایند دستگاه، دارای رنگ بندی جذاب و کم نظیر به همراه مشخصات رده بالا است.

مشخصات فنی و قیمت ویوو S10e

ویوو بیش از دو ماه پیش دو گوشی Vivo S10 و Vivo S10 Pro را رسماً معرفی کرد.

 

ویوو S10 Pro و ویوو S10 با تراشه Dimensity 1100 رسماً معرفی شدند

 

 

حال پس از گذشت چندین هفته از ارائه گوشی‌های سری Vivo S10، یک گوشی جدید دیگر از این خانواده معرفی شده است. عضو سوم خانواده Vivo S10، در واقع Vivo S10e نام دارد. این گوشی، اقتصادی‌ترین دستگاه سری Vivo S10 است. ویوو در این گوشی سعی کرده است تا در کنار استفاده از ویژگی‌های رده بالا و مهم، طراحی و رنگ بندی جذاب و کم نظیری را در قاب پشتی به کار ببرد. بر اساس گزارش EqualLeaks، ویوو S10e برای اولین بار در چین معرفی و عرضه شده است. اما دقیقاً چه امکاناتی در این گوشی وجود دارند؟

نمایشگر استفاده شده در Vivo S10e، قطر ۶.۴۴ اینچی، پنلی از نوع AMOLED، رفرش ریت +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را داراست. ویوو حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی را درون نمایشگر آن تعبیه کرده است. همچنین در بالای نمایشگر گوشی جدید ویوو، یک ناچ قطره‌ای شکل با میزبانی از دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی تکی به چشم می‌خورد. اما به قاب پشتی می‌رویم. جایی که ویوو سه رنگ بندی مختلف را برای این گوشی در نژر گرفته است که رنگ سفید آن، بیشترین جذابیت را در این بین دارد. تراشه مورد استفاده در Vivo S10e، مدیاتک Dimensity 900 با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC است.

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 900 رسماً معرفی شد

 

دوربین اصلی ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی، بخش سیستم دوربین اصلی سه گانه Vivo S10e را تشکیل داده است. شاید ظرفیت باتری Vivo S10e، بزرگ‌ترین کاستی در آن باشد. چرا که ظرفیت این باتری، تنها ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است که نسبتاً کم می‌باشد. اما در مقابل، ویوو با قرار دادن شارژری با توان ۴۴ وات در جعبه، جبران مافات کرده است. سیستم عامل پیش فرض این گوشی، اندروید ١١ است که با رابط کاربری OriginOS همراه گشته است. به لطف این نسخه از OriginOS، حالا Vivo S10e از ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

ویوو S10e

گوشی جدید ویوو، با ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا گیگابایت ٢۵۶ حافظه داخلی عرضه می‌شود. مشخص نیست که درگاه کارت حافظه جانبی در این دستگاه موجود می‌باشد یا خیر. در نهایت، وزن و ضخامت این دستگاه تنها ١٧۵ گرم و ٧.۵ میلی متر است. درگاه شارژ این دستگاه، از نوع Type-C است. اما قیمت دو نسخه این دستگاه، چه قدر است؟ نسخه ١٢٨ گیگابایتی این دستگاه، قیمت ٢,٣٩٩ یوان (معادل ٣٧١ دلار آمریکا) است. نسخه ٢۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ٢,۵٩٩ یوانی (معادل ۴٠٢ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

فکر می‌کنید که Vivo S10e گزینه جالبی برای خرید باشد؟ ارزش خرید این دستگاه چطور است؟ کدام ویژگی Vivo S10e را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️