حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Oppo Reno 7 فاش شد: Dimensity 920، شارژر ۶۵ وات و موارد دیگر!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، شایعات

سری Oppo Reno، هر چند ماه یک نسل جدید را دریافت می‌کند. چند ماه پیش، سری Reno 6 معرفی شد و کم کم گوشی‌های جایگزین این سری از راه می‌رسند. مشخصات Oppo Reno 7 اخیراً توسط برخی از افشاگران Weibo فاش شده است ظاهراً مشخصات این گوشی، جذابیت‌های زیادی را به همراه دارد.

مشخصات گوشی Oppo Reno 7 توسط افشاگران فاش شد

مدتی پیش از مشخصات لو رفته اوپو رینو ٧ پرو پلاس با مجموع ٢۵ گیگابایت حافظه رم صحبت کرده بودیم!

 

مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفت: ٢۵ گیگابایت حافظه رم!

 

اما مشخصاً سری Reno 7، تنها متشکل از گوشی Rneo 7 Pro Plus نیست و اعضای دیگری نیز در آن وجود دارند. به همین ترتیب، EqualLeaks گزارش داده است که به تازگی برخی از افشاگران ویبو، به مشخصات Oppo Reno 7 اشاره کرده‌اند. این مشخصات، رسمی نیستند. بنابراین، نمی‌توان به طور قطعی آن‌ها را نهایی دانست. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً منتظر انتشارات جزئیات رسمی از سوی چینی‌ها باشید!

حال به سراغ مشخصات فاش شده از گوشی رینو ٧ می‌رویم. این گوشی، ارزان‌ترین گوشی سری Reno 7 در زمان رونمایی خواهد بود. بر اساس جزئیات لو رفته، این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD، فناوری RGB-Delta، رفرش ریت ٩٠ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ خواهد بود. پنل نمایشگر این گوشی توسط BOE تأمین خواهد داشت. قلب تپنده اوپو ریمو ٧، Dimensity 920 خواهد بود. این تراشه که با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC ساخته می‌شود، دارای هسته پردازشی Cortex-A78 است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 920 با معماری ۶ نانومتری رسمی معرفی شد

 

در بخش سیستم دوربین نیز مشخصات جذابی را شاهد هستیم. البته همچنان خبری از دوربین تله فوتو و لرزشگیر اپتیکال در این گوشی نیست. دوربین اصلی سه گانه اوپو رینو ٧، متشکل از سنسورهای ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این گوشی، همان IMX766 ساخت سونی است. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و نام سنسور آن، IMX615 است. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین حداکثر ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در این گوشی موجود خواهد بود. به نظر نمی‌رسد که در این گوشی قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی وجود داشته باشد.

ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین توان شارژر این دستگاه، ۶۵ وات خواهد بود. محافظت از نمایشگر این دستگاه، بر عهده شیشه گوریلا گلس ۵ خواهد بود. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه مانند قبل در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. اسپیکر استریو، تراشه NFC و موتور ویبره Z-Axis از دیگر مشخصات این گوشی است. همچنین اوپو از خنک کننده مایع در این گوشی بهره گیری خواهد کرد.

نظر شما در مورد مشخصات فاش شده از این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید که رینو ٧ با چه قیمتی تبدیل به یک انتخاب جذاب می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

جوون عجب گوشی … 😍
راستی قرار بود انتقام مارو بگیرید ، حداقل مالکیت توپو حداقل نگه می داشتید 😐🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

نیما عرفانی

😂🤣🤦‍♂️

Mahdi

قسمت جالب ماجراش اینجاست که دیگه نمیتونن استقلالو با این سیاهپوسته مسخره کنن 😂

در جریان باشید هنوز اولونگا آقای گله😂🤫

آخ آخ بازی با العین یادتون رفته که دارید کیف میکنید؟🤫😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️