حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت لنوو Tab 6 5G با Snapdragon 690 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

اگر بخواهید یک تبلت بخرید، ممکن است تبلت‌های لنوو یکی از گزینه‌های شما باشند. چرا که این کمپانی، یکی از فعالان اصلی بازار تبلت‌ها به شمار می‌رود. لنوو امروز از تبلت جدید خود با نام Tab 6 5G رونمایی کرده‌ است. در ادامه، نگاهی به جزئیات رسمی تبلت لنوو Tab 6 5G خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت لنوو Tab 6 5G

حدوداً یک ماه پیش بود که به شما همراهان ترنجی از رونمایی دو تبلت لنوو P12 Pro 5G و P11 5G خبر دادیم.

 

لنوو P12 Pro 5G و لنوو Tab P11 5G به عنوان تبلت‌های جدید لنوو معرفی شدند

 

بر اساس گزارش Gizmochina، لنوو امروز رسماً تبلت جدیدی را معرفی کرده است. نام این تبلت، لنوو Tab 6 5G است. این تبلت، در واقع یک میان رده است که با نمایشگری بزرگ، تراشه Snapdragon و باتری حجیم از راه رسیده است. اما دقیقاً این تبلت چه چیزی در چنته دارد؟

در ابتدا، تب ۶ ۵ جی مجهز به نمایشگر ١٠.٣ اینچی از نوع TFT با وضوح ١,٩٢٠×١,٢۰٠ شده است. در بخش سیستم دوربین، شاهد قرارگیری یک دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی تکی ٨ مگاپیکسلی در قاب پشتی هستیم. فلش LED نیز در کنار دوربین اصلی قرار دارد. قلب تپنده تبلت تازه وارد لنوو، Snapdragon 690 است. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گيگابايت حافظه داخلی نیز این تراشه را همراهی می‌کنند. تراشه مورد اشاره، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. اگر حافظه داخلی این گوشی کافی نیست، می‌توانید از درگاه کارت حافظه جانبی آن با حداکثر ظرفیت ١ ترابایت استفاده کنید.

 

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

 

تبلت جدید لنوو، باتری با ظرفیت ٧,۵٠٠ میلی آمپر ساعت را داراست. سیستم عامل پیش فرض آن، اندروید ١١ است. جالب توجه است که این تبلت از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP53 پشتیبانی می‌کند. قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی دستگاه نیز در آن موجود است. این دستگاه، تنها از یک نانو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. درگاه Type-C نیز در این تبلت تعبیه شده است. بلوتوث نسخه ۵.١ در Tab 6 5G موجود است. ضخامت این تبلت، برابر با ٨.٣ میلی متر می‌باشد. متأسفانه لنوو در حال حاضر خبر از قیمت این تبلت نداده است. اما این تبلت به زودی در چین قابل خریداری خواهد بود.

نظر شما در مورد مشخصات فنی این دستگاه چیست؟ فکر می‌کند که چه برچسب قیمتی مناسب آن باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️