حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی نسخه Wear OS برنامه YouTube Music از ساعت های هوشمند قدیمی

سیستم عامل Wear OS شرکت گوگل، از جمله محبوب‌ترین سیستم عامل‌های مرتبط با کجت‌های پوشیدنی است. اخیرا شنیده شده است که نسخه Wear OS برنامه YouTube Music، قرار است از ساعت‌های هوشمند قدیمی پشتیبانی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تغییرات جدید در نسخه Wear OS برنامه YouTube Music

شرکت گوگل ماه گذشته اعلام کرد که برخی از برنامه‌های خود را که مخصوص Galaxy Watch 4 سامسونگ است به سایر ساعت های هوشمند می آورد. یکی از این برنامه‌ها، YouTube Music است که سرانجام اولین بار برای ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS 2 با چیپست اسنپدراگون Wear 3100 عرضه شد.

برنامه جدید YouTube Music، در ابتدا به طیف وسیعی از ساعت های هوشمند مجهز به چیپست های Qualcomm Snapdragon 4100 و 4100+ اضافه شد. ساعت های هوشمند جدیدی همچون:

  • Fossil Gen 6 و Michael Kors
  • Mobvoi’s TicWatch Pro 3 GPS
  • TicWatch Pro 3 Cellular/LTE
  • TicWatch E3

آپدیت Wear OS 3 گوگل برای کدام ساعت های هوشمند ارایه می شود

نسخه جدید برنامه YouTube Music، در حال حاضر برای ساعت‌های هوشمند قدیمی مجهز به سیستم عامل Wear OS 2 در دسترس است. طبق گزارش 9to5google، برنامه YouTube Music Wear OS در فروشگاه Google Play به روز شده است. از حالا نیز حداقل برای دو ساعت هوشمند قدیمی یعنی Moto 360 و TAG Heuer Connected در دسترس است.

 

عرضه نسخه جدید برنامه یوتیوب موزیک به صورت محدود

به سادگی می‌توان پی برد که نسخه جدید برنامه YouTube Music نسبتاً محدود است. به عبارت دیگر، تنها برای تعداد معدودی از ساعت‌های هوشمند در دسترس است. اما می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل‌های بیشتری از ساعت‌های هوشمند در روزهای آینده به لیست پشتیبانی اضافه شوند. اگر ساعت هوشمند شما مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon Wear 3100 است، پس بهتر است به دنبال به آپدیت این برنامه در دستگاه یا گجت پوشیدنی خود باشید.

نسخه Wear OS برنامه YouTube Music

ذکر این نکته نیز لازم است که نسخه جدید برنامه YouTube Music به شما امکانات جالبی می‌دهد. مثلا این که که بدون نیاز گوشی هوشمند خود، پلی لیست‌ها را برای گوش دادن به صورت آفلاین دانلود کنید. در ادامه وب سایت خبری phonearena می‌گوید توجه داشته باشید که این ویژگی نیاز به اشتراک پرمیوم و ویژه YouTube Music دارد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ساعت هوشمند قدیمی دارید که قصد آپدیت کردن آن را داشته باشید؟ به نظر شما تغییرات صورت گرفته راضی کننده است؟ درباره پشتیبانی نسخه Wear OS برنامه YouTube Music از ساعت‌‌های هوشمند قدیمی چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان