حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید YouTube Music قابلیت‌های جذاب و مفیدی را به ارمغان آورده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

گوگل حقیقتا با YouTube Music سنگ تمام گذاشت و یک برنامه محبوب در زمینه موسیقی را منتشر کرد. آپدیت جدید YouTube Music قابلیت‌های جذاب و مفیدی را به ارمغان آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به الگوریتم جدید رادیویی و میکس خودکار، Family Shelf و همچنین WearOS Shuffle اشاره کرد. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید YouTube Music با قابلیت‌های جذاب و دوست داشتنی

YouTube Music اخیرا ویژگی‌های جالب زیادی دریافت کرده است، از جمله برخی موارد اضافه شده و قابل توجه که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. اکنون، 9to5Google در مورد الگوریتم جدیدی برای میکس‌های خودکار رادیو و آهنگ و لیست پخش جدید گزارش می‌دهد که تنوع هنرمندان را در این لیست‌های پخش بیشتر می‌کند و همچنین یک Family Shelf جدید برای گوش دادن اضافه خواهد کرد.

تیم YouTube Music می‌گوید که آن‌ها برای بهبود الگوریتم موسیقی‌هایی که در رادیو و میکس‌های خودکار لیست پخش نشان داده می‌شوند، تلاش زیادی کرده‌اند، و اساسا این آپدیت منطق back-end را بهبود می‌بخشند و انتخاب می‌کند چه آهنگ‌هایی باید در آن دسته‌ها قرار گیرند. به لطف این تغییر، این تیم می‌گوید که امکان افزایش لایک و کشف آهنگ وجود دارد که تقریبا هدف از رادیو و میکس خودکار است.

آپدیت جدید YouTube Music

علاوه بر این، این شرکت بیان می‌کند که در آینده بهبودهای بیشتری در این عملکرد وجود خواهد داشت. اما این همه ماجرا نیست. اگر اکنون آهنگی را از نتایج جستجو انتخاب کنید، به جای ایجاد ایستگاه رادیویی، تنها آهنگ را پخش می‌کند. البته شما همچنان می‌توانید پخش خودکار را از صف Up Next روشن کنید.

یکی دیگر از تغییرات مفیدی که YouTube Music اکنون ارائه کرده است، ویژگی جدید Family Shelf است. این قابلیت برای آن دسته از کسانی است که معمولا به موسیقی مناسب برای یک خانواده گوش می‌دهند و یک میکس خانوادگی شخصی ایجاد می‌کنند. این ترکیب شامل آهنگ‌های مورد علاقه به علاوه آهنگ‌های جدیدی است که ممکن است از آن‌ها لذت ببرید.

قفسه مخصوص خانواده در فید شما ظاهر می‌شود و Family Mix اولین لیست پخش موجود در آن خواهد بود. تیم YouTube Music همچنین اعلام کرده است که ویژگی‌های مشابه برای شنوندگان خانوادگی همچنان ساخته خواهد شد. این شرکت قصد دارد با Family Mix و همچنین ادغام‌های بهتر تلویزیون هوشمند و کنسول بازی آزمایش کند، اما این شرکت اشاره‌ای به زمان عرضه آن‌ها ندارد.

برنامه YouTube Music اندروید با یک ویژگی فوق العاده مفید آپدیت شده است

پیشرفت و بهبودها به همین جا ختم نمی‌شوند. قفسه Listen Again برای تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی، به لطف آپدیت جدید، دیگر موارد تکراری را نشان نمی‌دهد و تعداد نتایج بیشتری خواهد داشت. YouTube Music همچنین آپدیت‌هایی را به برنامه YouTube Music Wear OS داده است. این برنامه اکنون به جای محدود شدن به پخش سفارشی یا از سرگیری لیست پخش، گزینه پخش همزمان برای موسیقی‌هایی که دانلود کرده‌اید را نیز دارد.

ویژگی‌های جدیدی که یوتیوب‌موزیک با آن تکمیل می‌شود

YouTube Music اخیرا مجموعه ویژگی‌های خود را افزایش داده و تغییرات جالب زیادی در سرویس پخش موسیقی خود ایجاد کرده است. به تازگی، این برنامه یک رابط کاربری جدید را با عنوان “افزودن به لیست پخش” برای اندروید و iOS عرضه کرده است. رابط جدید از یک چرخ فلک برای بخش‌های اخیر استفاده می‌کند و جلدهای لیست پخش و همچنین تعداد آهنگ‌هایی که هر فهرست پخش دارد را نشان می‌دهد.

آپدیت جدید YouTube Music

همچنین یک تعویض آهنگ و ویدیو جدید برای نسخه وب وجود دارد. این به شما امکان می‌دهد از موزیک ویدیوی رسمی یک آهنگ به نسخه آلبوم سوئیچ کنید که به جای ویدیو، آرت باکس آلبوم را به نمایش می‌گذارد.

به گفته PhoneArena، برنامه YouTube Music اندروید اخیرا این امکان را پیدا کرده است که آهنگ‌ها را در اسنپ چت نیز به اشتراک بگذارد. کاربران iOS در ماه اکتبر این ویژگی را دریافت کردند و کاربران اندروید نیز اخیرا این ویژگی را دریافت خواهند کرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با ضربه زدن روی یک دکمه، آنچه را که در حال حاضر به آن گوش می‌دهید با اسنپ چت به اشتراک بگذارید و همچنین به شما کمک می‌کند تا آن را با دوستان خاصی به اشتراک بگذارید یا آن را به عنوان استوری اضافه کنید.

و در نهایت، YouTube Music اخیرا دارای ویژگی محبوب Play Music شده است. همچنین با قابلیت ذخیره در صف تکیمل‌تر از همیشه شده است. این ویژگی شامل اضافه کردن آهنگ‌ها یا آلبوم‌ها به صف خود می‌شود و سپس با باز کردن Up Next از صفحه Now Playing، دکمه «ذخیره» را دریافت می‌کنید.

ویژگی Recommended radios در YouTube Music منتشر شد

پس از ضربه زدن روی دکمه “ذخیره”، انجام کار بسیار ساده است. در ادامه شما پنجره “افزودن به لیست پخش” را مشاهده می‌کنید و سپس شما را به یک مجموعه موجود هدایت می‌کند. همچنین شما می‌توانید یک مجموعه جدید ایجاد کنید. نکته جالب در مورد آن این است که وقتی انتخاب خود را دوست دارید در زمان شما صرفه جویی می‌کند زیرا ذخیره دستی در لیست پخش می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان