حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی جدید یوتیوب به افزایش چشمگیر مشترکین پولی اشاره دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

یویتوب را باید مرجع اصلی ویدیوهای جهان دانست، این پلتفرم محبوب که این روزها موفقیت‌های جدیدی برای گوگل کسب می‌کند، هر سال مسیر رشد خود را با سرعت بیشتری طی می‌کند و اکنون بر اساس اخبار منتشر شده، گویا گزارش مالی جدید یوتیوب به افزایش چشمگیر مشترکین پولی اشاره دارد. با ترنجی همراه باشید.

گزارش مالی جدید یوتیوب به افزایش چشمگیر مشترکین پولی اشاره دارد

از سپتامبر ۲۰۲۲، بیش از ۸۰ میلیون نفر اشتراک YouTube Premium و YouTube Music را خریداری کرده‌اند. این رقم برای پلتفرم ویدیویی Google در مسیر رسیدن به اهداف مالی این شرکت، رقم خوبی است. تیم‌های یوتیوب از این خبر نیز خوشحال و خرسند هستند. لیور کوهن، رئیس YouTube Music، در یک پست وبلاگی گفته است که اکنون ۸۰ میلیون مشترک پولی در این پلتفرم وجود دارد.

امروز زنگ موفقیت را به صدا در می‌آوریم، زیرا از سپتامبر ۲۰۲۲، آمار یوتیوب از ۸۰ میلیون مشترک پولی سرویس موزیک و ویدیو این پلتفرم در سراسر جهان (از جمله مشترکین آزمایشی) فراتر رفت. این یک افزایش ۳۰ میلیونی نسبت به ۵۰ میلیون نفری است که در سال گذشته اعلام شد و یک لحظه بی‌نظیر برای سرویس موسیقی YouTube، مشترکان و هنرمندان ما است. قطعا ما بدون حمایت شما نمی‌توانستیم این موفقیت بزرگ را کسب کنیم.

مدیر ارشد یوتیوب، رویکرد اتخاذ شده توسط تیم خود را تایید می‌کند و همانطور که قبلاً بارها شنیده‌اید، باز هم می‌گوییم که دو منبع درآمد اصلی YouTube، اشتراک و تبلیغات آن هستند. گویا جاه طلبی بزرگ سرویس موسیقی یوتیوب  خیلی خوب عمل کرده و این پلتفرم را در مسیر موفقیت قرار داده است.

گزارش مالی جدید یوتیوب

اگر فراموش کرده‌اید، باید بگوییم که هزینه ماهانه اشتراک YouTube Premium معادل ۱۱.۹۹ دلار است. شما می‌توانید ویدیوهای YouTube و موسیقی‌های YouTube Music را بدون وقفه و بدون تبلیغات تماشا کنید و همچنین اشتراک پولی دارای برخی ویژگی‌های اضافی مانند پخش در پس‌زمینه و دانلود آفلاین نیز می‌باشد. گزینه دیگر اشتراک ماهیانه ۹.۹۹ دلاری است که فقط شامل YouTube Music می‌شود. این سرویس پخش موسیقی جاه طلبی‌های بزرگی دیگری نیز دارد.

لیور کوهن اشاره می‌کند که شرکت گوگل در سپتامبر گذشته ۶ میلیارد دلار به صنعت موسیقی کمک کرده است. او بر هدف یوتیوب برای تبدیل شدن به ارائه‌ دهنده مالی پیشرو در صنعت موسیقی تاکیدی ویژه دارد. هدفی که ممکن است این پلتفرم را قادر به رقابت جدی‌تری با Spotify کند. پلتفرم اسپاتیفای که بسیار محبوب‌تر از YouTube Music است، ۱۹۵ میلیون مشتری پولی دارد و در حال حاضر بدون شک بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان است.

به گفته GizChina، قابل ذکر است که یک رقیب بزرگ تصمیم به شروع رقابت گرفته است. البته با برخی محدودیت‌ها و بدون فرمول نامحدود، آمازون موزیک اکنون ۱۰۰ میلیون عنوان را ارائه می‌دهد و به برنامه آمازون پرایم نیز خواهد پیوست. بنابراین، ما در ماه‌های آینده انتظار رقابت سخت‌تری بین پلتفرم‌های برتر موسیقی داریم. نظر شما کاربران ترنجی درباره گزارش مالی جدید یوتیوب که به افزایش چشمگیر مشترکین پولی اشاره دارد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان