حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 7 از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، دوربین، شایعات

سری Oppo Reno 6 در اوایل سال جاری در چین عرضه شد و چند ماه پس از آن نیز، دستگاه‌های بیشتری از این خانواده شامل Oppo Reno 6 و Reno 6 Pro در سایر نقاط جهان به‌فروش رسیدند. حال، افشای اطلاعات تازه‌ای از چین نشان می‌دهد که جانشین Reno 6، یعنی سری Reno 7 از سوی اوپو در دست توسعه بوده و باتوجه به جزئيات دوربین آن، این گوشی به‌احتمال فراوان با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع IMX766 سونی برای لنز اصلی خود بهره می‌برد.

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای لنز اصلی اوپو Reno 7

به‌گفته‌ی افشاگر معروف، Digital Chat Station در حساب رسمی Weibo وی، مشخصات دوربین سری Oppo Reno 7 تا حد زیادی نسبت به نسخه پیشین بهبود یافته است. این بار گفته می‌شود که نسخه Oppo Reno Standard با دوربین اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 عرضه خواهد شد. پیش از این، سری Oppo Reno 6 شامل سه دستگاه با نام‌های Reno 6 Pro ،Reno 6 و Reno 6 Pro Plus بودند. در رابطه با مشخصات دوربین، افشاکننده به استفاده از این نوع سنسور برای نسخه عادی رنو ۷ اشاره می‌کند.

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای لنز اصلی اوپو Reno 7

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای لنز اصلی اوپو Reno 7

Reno 6 و Reno 6 Pro هر دو دارای لنز اصلی دوربین با سنسور 64 مگاپیکسلی هستند درحالی‌که Oppo Reno 6 Pro Plus از لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. Reno 6 با سنسوری از نوع OV64B Omnivision عرضه شد که در مقایسه با Sony IMX766 که در Reno 7 آینده استفاده می‌شود، احتمالا کیفیت به‌مراتب کمتری دارد. پیش از این، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 را در تلفن‌های هوشمندی مانند OnePlus Nord 2، سری OnePlus 9 و سایر دستگاه‌های عمدتا چینی دیده‌ بودیم.

اطلاعات فاش شده همچنین نشان می‌دهد که Oppo Reno 7 دارای طراحی مشابه Oppo Reno 6 با صفحه‌نمایش تخت و سوراخ نمایشگر می‌باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای قاب فلزی و سه دوربین در پنل پشتی خود بوده و به‌زودی در چین عرضه شود. انتظار می‌رود در کنار سری Reno 7، تبلت Oppo Pad نیز رونمایی شود.

دیدگاه شما درباره استفاده از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی برای لنز اصلی اوپو رنو ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی