حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Honor 50 با سرویس‌های گوگل در بازار جهانی عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، شایعات

کمپانی آنر، عملکرد خیلی خوبی طی سال‌های گذشته داشت. اما به دلیل تحریم‌های ایجاد شده برای هواوی، آنر نتوانست به پیشرفت‌های خود ادامه دهد. سری آنر ۵٠، محبوب‌ترین گوشی‌های آنر هستند که پس از جدایی آنر و هواوی معرفی شده‌اند. حال، گوشی Honor 50 بالأخره وارد بازار جهانی می‌شود!

گوشی Honor 50 سرانجام در بازار جهانی نیز معرفی شد! 

آنر چند ماه قبل از سری Honor 50 پرده برداری کرد و اعلام کرد که قصد دارد این سری را در بازار جهانی نیز عرضه کند.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

به نقل از GizChina، چند ماه پیش که خانواده آنر ۵٠ به صورت رسمی در چین رونمایی شد، توانست به یکی از نقاط عطف این کمپانی چینی پس از مستقل شدن تبدیل شود. در نهایت، این سری قرار است تا وارد بازار موبایل جهانی شود. البته باید بگوییم که تنها آنر ۵٠ قرار است به دست مشتریان این بازار برسد. آنر تاریخ ٢۶ اکتبر یا ۴ آبان را برای آغاز فروش رسمی آنر ۵٠ در اروپا تعیین کرده است. در آستانه شروع فروش این گوشی، آنر ذکر کرده است که سرویس‌های موبایلی گوگل در آنر ۵٠ پشتیبانی می‌شوند. همچنین آنر گفته است که می‌تواند با یک سری از شرکت‌های شریک، مجدداً به همکاری بپردازد. البته این اتفاق از قبل نیز رخ داده است.

آنر طی بیانیه خود برای عرضه جهانی گوشی Honor 50، اعلام کرده است که سرویس‌های موبایل گوگل در این دستگاه جذاب موجود هستند. حضور این سرویس، نوید وجود محیط کاربری غنی‌تر و تجربه استثنایی را به کاربران می‌دهد. همچنین این کمپانی تأیید کرده است که گوشی‌های خود را با جدیدترین نسخه اندروید روانه بازار جهانی می‌کند. در حال حاضر، پیش بینی شده است که این دستگاه جدید آنر، در دو نسخه ۶/١٢٨ و ۸/٢۵۶ گیگابایتی در بازار جهانی قابل خریداری باشد.

نسخه پایه، می‌تواند قیمتی در حدود ۴٩٩ یورو داشته باشد. نسخه گران‌تر نیز برچسب قیمتی ۵٩٩ یورویی را دارا خواهد بود. البته این که کاربران بخواهند از کمپانی گوشی جدید خود را خریداری کنند که هم اکنون مورد بحث برای اعمال تحریم قرار دارد، یک چالش بزرگ است. اما باید بگوییم که حتی اگر آنر مورد تحریم ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد، مشکلی برای گوشی‌های فعلی به وجود نخواهد آمد و سرویس‌های گوگل، در آن‌‌ها پشتیبانی خواهند شد.

اما اجازه بدهید تا جدا از این‌ها، مروری بر مشخصات آنر ۵٠ نیز داشته باشیم. این گوشی که چند ماهی از عمر آن می‌گذرد، دارای تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G است. نمایشگر این دستگاه، ۶.۵٧ اینچی است و پنلی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی دارد. نرخ حساسیت لمسی آن نیز برابر با ٣٠٠ هرتز است. پشتیبانی از فناوری ١٠ بیت نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است. خبر خوب، به کارگیری اندروید ١١ پیش فرض در کنار رابط کاربری MagicUI 4.2 برای این گوشی است.

دوربین اصلی سه گانه آنر ۵٠، شامل سنسورهای ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه، وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و حفره نمایشگر مرکزی آن را میزبانی می‌کند. آنر حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه را درون نمایشگر آن قرار داده است. وزن و ضخامت این دستگاه، به ترتیب برابر با ١٧۵ گرم و ٧.٧٨ میلی متر است. باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۶ واتی نیز از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هستند.

نظر شما در مورد این قیمت برای آنر ۵٠ چیست؟ آیا فکر می‌کنید که آنر مجدداً وارد بازار کشور ایران بشود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️