حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر شیائومی BlackShark 4S طراحی جذاب‌تر و شلوغ‌تر را نشان می‌دهند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

کمپانی شیائومی، چند سال پیش از اولین گوشی گیمینگ خود با نام BlackShark رونمایی کرد. البته بلک شارک، خود یک کمپانی مستقل است و دارای رابط کاربری، طراحی و اکسسوری‌های مخصوص خود است. گوشی BlackShark 4S، محصول بعدی این کمپانی کم فعالیت است. حال، تصاویر شیائومی BlackShark 4S، به ما نگاهی اجمالی را از این دستگاه می‌دهند.

تصاویر شیائومی BlackShark 4S منتشر شد

مدتی پیش گفتیم که بلک شارک، تاریخ رونمایی از گوشی گیمینگ جدید خود را ٢١ مهر معرفی می‌کند. این دستگاه، بلک شارک 4S نام خواهد داشت.

 

تاریخ رونمایی BlackShark 4S شیائومی مشخص شد: ٢١ مهر ١۴٠٠

 

بر اساس گزارشی از GizChina، کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های گیمینگ هوشمند، هر ساله فعالیت و رفتار متفاوتی را از خود در بازار بروز داده‌اند. این کمپانی‌ها، امسال تصمیم گرفتند تا اوایل سال، گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه کنند. پس از آن، نسخه‌های بهبود یافته این گوشی‌ها چند ماه بعد معرفی می‌شود. در این رویکرد جدید که بلک شارک نیز آن را پیش گرفته است، سری BlackShark 4 نیز مستثنی نبوده است. چرا که بلک شارک ۴ تا چند روز دیگر از گوشی BlackShark 4S پرده برداری می‌کند. این کمپانی، بلک شارک 4S را با مجموعه‌ای از مشخصات به روز شده به دست مشتریان خواهد رساند.

گوشی BlackShark 4S، از اوایل امسال مورد انتظار بود. قلب تپنده این دستگاه، احتمالاً تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 888 Plus است. این تراشه، مدتی پیش رسماً معرفی شد. اما به نظر می‌رسد که تمام تغییرات این گوشی، سخت افزاری نیستند و شاهد تغییراتی در طراحی نیز هستیم. امروز، تصاویر شیائومی BlackShark 4S منتشر شده‌اند. این تصاویر، طراحی گوشی گیمینگ جدید بلک شارک را به نشان می‌دهند.

این دستگاه تازه وارد، ویژگی‌های زیادی را از بلک شارک ۴ پرو به ارث برده است. این گوشی، دارای ماژول دوربین اصلی سه گانه با طراحی شش ضلعی است. دکمه‌های مخصوص بازی نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند. قاب پشتی این دستگاه نیز بیشتر طراحی یک گوشی گیمینگ را به خود گرفته است. بهتر است که بگوییم این دستگاه، شباهت بی بدیلی به ROG Phone 5 دارد. ظاهراً این طراحی جدید در بلک شارک 4S، حاصل استفاده از فناوری نانو لیتوگرافی بوده است.

با توجه به تصاویر شیائومی BlackShark 4S، این گوشی قاب پشتی با لوگوی بزرگ BlackShark و محفظه چراغ LED سبز رنگ را داراست. علاوه بر این‌ها، پوستر رسمی BlackShark 4S، عرضه آن را در دو رنگ مشکی و سفید تأیید می‌کند. رنگ سفید این گوشی، تمایز بیشتری نسبت به گوشی‌های قبلی بلک شارک دارد. گفتنی است که طراحی قاب جلویی این دستگاه، مانند قبل است و تغییر خاصی به چشم نمی‌‌خورد.

با استناد به شایعات، این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۶٧ اینچی با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که وضوح این نمایشگر، +Full HD و یا +QHD باشد. این گوشی، با شارژر ١٢٠ واتی درون جعبه همراهی خواهد شد. همان طور که گفتیم، تاریخ رونمایی این دستگاه، ٢١ مهر امسال است.

اوایل امسال نیز بلک شارک ۴ با تراشه Snapdragon 870، نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED و دوربین اصلی سه گانه ۴٨ مگاپیکسلی از راه رسیده بود. جذاب‌ترین نکته در مورد این دستگاه، مربوط به شارژر آن می‌شود. چرا که بلک شارک ۴، از شارژر ١٢٠ واتی درون جعبه برخوردار است. این یکی از نقاط قوت کلیدی BlackShark 4 تلقی می‌شود.

نظر شما در مورد این تصاویر از BlackShark 4S چیست؟ آیا طراحی این گوشی مورد پسند شما واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️