حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S رکورد زد!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، بنچمارک، شایعات، شیائومی

برند گیمینگ شیائومی یعنی BlackShark، تا فردا از گوشی جدید خود پرده برداری می‌کند. این گوشی، در واقع نسخه بهبود یافته سری BlackShark 4 است. به تازگی، امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S در فضای مجازی منتشر شده است. این امتیاز، بالاترین میزانی است که در یک گوشی اندرویدی دیده‌ایم!

امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S در این بنچمارک رکوردشکنی کرده است!

کمپانی بلک شارک طی روزهای اخیر، مشغول تبلیغات سری BlackShark 4S خود بوده است. این سری، احتمالاً دارای دو عضو است.

 

تصاویر شیائومی BlackShark 4S طراحی جذاب‌تر و شلوغ‌تر را نشان می‌دهند

 

به گزارش Gizmochina، فردا از سری BlackShark 4S در چین رونمایی می‌شود. گمانه زنی‌ها در مورد گوشی BlackShark 4S Pro نیز زیاد هستند. اما پیش از هر چیزی، امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S اخیراً منتشر شده است. این گوشی جدید از بلک شارک، قرار است که با مدل نامبر KSR-A1 روانه بازار شود. اما به هر حال، ظاهراً در این پلتفرم سنجش میزان قدرت سخت افزاری گوشی‌ها، ادعا کرده شده است که دستگاه تست شده، BlackShark 4S Pro نام دارد!

بر اساس این گزارش منتشر شده از این مرجع، گوشی جدید بلک شارک مجهز به تراشه Snapdragon 888 Plus با حداکثر فرکانس کاری ٣ گیگاهرتز است. همچنین این دستگاه حداکثر دارای ١۶ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه توانست است امتیاز 217K را در بخش پردازنده گرافیکی به دست بیاورد. امتیاز بخش پردازنده مرکزی نیز به 320K می‌رسد. امتیازات بخش حافظه و UX نیز به ترتیب برابر با 189K و 162K هستند. تمام این امتیازات، اجازه داده‌اند تا گوشی جدید و پرچمدار بلک شارک، بتواند امتیازی در حدود 888K را کسب کند!

در گزارشات دیگری ادعا شده است که گوشی جدید بلک شارک، فناوری وجود دارد که به نوعی سرعت حافظه UFS 3.1 را نسبت به روش‌های عادی، سریع‌تر می‌سازد. بلک شارک رسماً تأیید کرده است که این دستگاه، به نمایشگری مانند قبل مجهز می‌شود. بنابراین، ممکن است BlackShark 4S Pro نیز با نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی به دست مشتریان برسد.

همچنین دور از ذهن نیست که BlackShark 4S Pro از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی کند. اما دقیقاً مشخص نیست که این دستگاه، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی را حفظ خواهد کرد یا خیر. در بخش سیستم دوربین نیز از دوربین سلفی تکی ٢٠ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر مرکزی استفاده خواهد شد. دوربین اصلی سه گانه نیز متشکل از سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض خواهد بود. البته در مورد این تست، باید بگوییم که شرایط انجام آن ظاهراً عادی نبوده است. زیرا ٧ درصد از شارژ باتری کم شده است و در عین حال، دمای باتری حدود ٢٢ درجه کاهش یافته است. بنابراین، این گوشی در فریزر تست شده است.

نظر شما در مورد این امتیاز AnTuTu شیائومی BlackShark 4S چیست؟ آیا شما منتظر معرفی این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از کی تا حالا gpu پردازنده مرکزی و cpu پردازنده گرافیکی شده و ما خبر نداریم

mehpsa

آفرین به شیامی و کوسه سیاهش , من خودم اگه مشکل مالی نداشتم میخریدمش ، سخت افزار عالی ، امکانات عالی ، باطری و شارژر عالی ، ظاهر جذاب ، قیمتش شاید زیاد باشه اما منصفانه است (مثل بعضی شرکت ها نیست که گوشی ۵۰۰ دلاری رو ۱۱۰۰ بندازه به مشتری ساده و کم دانشی که پارتنرش برای انجام برخی کارها ایفون رو پیش شرط گذاشته)

Faez

منظورت ظاهر راگ فون ۵ هست ؟
طراحیش که همون راگ فون ۵ هست فقط جای ماژول عوض کردن
خب باشه فهمیدیم آیفون ۵۰۰ دلاره خب شما بگو بدونیم کدوم گوشی گرون تر از خودش هست که بتونه تو پردازنده شکستش بده؟
مصرف رم؟
مصرف باتری؟

کدوم گوشی گرون تر از خودش هست که بتونه اینو شکست بده ؟

آیفون ۱۳ پرو مکس چهارمین هست تو دکزومارک در حالی که قیمتش از میت۴۰پرو کمتره
نتیجه:گوشی اپل که از نظر شما ۵۰۰ دلار ارزش داره میتونه با گوشی گرون تر از خودش رقابت کنه که دوبرابر خودش قیمت داره از نظر شما

ali karimi

سلام، عجب غولیه، حدودا888 هزار امتیاز آورده، مثلا گوشی منم با کایرین 710امتیاز140 خورده ای آورده یعنی حدودا بلک شارک 7برابرقویتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️