حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ١٣ ارزان قیمت معرفی شد: Gionee G13 ٨٣ دلاری با HarmonyOS!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، اخبار، برندهای مطرح فناوری

طراحی آیفون‌ها، همواره ایده جذابی برای اجرا و تقلید در گوشی‌های برندهای متفرقه و کم‌تر شناخته شده بوده است. این اتفاق، سالیان سال است که در حال رخ دادن است. در خبری تازه، نسخه ارزان قیمت آیفون ١٣ در کشور چین معرفی شده است. نام این دستگاه اقتصادی، Gionee G13 می‌باشد!

مشخصات فنی و قیمت آیفون ١٣ ارزان قیمت، یعنی Gionee G13

اگر به یاد داشته باشید، پیش از رونمایی آیفون ١٣ پرو، از ارائه نسخه فیک آن صحبت کردیم!

 

به نسخه فیک آیفون ١٣ پرو سلام کنید: Koobe X60 Pro!

 

گزارش جدید EqualLeaks، حاکی از این است که برند چینی کم‌تر شناخته شده Gionee، دست به معرفی یکی از جدیدترین محصولات خود زده است. این محصول، یک گوشی اقتصادی جدید با مشخصات مناسب و طراحی به‌روز است. خب، این دقیقاً چه اهمیتی برای ما دارد و چرا باید به مرور ویژگی‌های آن بپردازیم؟

در واقع، بخش اصلی ماجرا این است که طراحی گوشی جدید Gionee با نام Gionee G13، تقریباً با iPhone 13 اپل مو نمی‌زند؛ به طوری که ممکن است شما این گوشی را در برخی مواقع، با آیفون ١٣ اشتباه بگیرید! آیفون ١٣، یکی از اعضای خانواده پرچمداران اپل است که شهریور ماه امسال معرفی شد.

به همین ترتیب، پس از گذشت چند ماه، آیفون ١٣ ارزان قیمت هم روانه بازار شده است تا تمامی کاربران، حداقل بتوانند یک گوشی دارای طراحی مشابه با آن را امتحان کنند. بنابراین، اجازه بدهید تا به جزئیات این گوشی، نگاه پر عمق‌تری داشته باشیم.

گوشی Gionee G13، مجهز به نمایشگر ۶.٢۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD است. رفرش ریت نمایشگر این گوشی، ۶٠ هرتز است. به مانند آیفون ١٣، در بالای نمایشگر این گوشی نیز ناچ نیمه عریض به چشم می‌خورد؛ اما بر خلاف، آیفون ١٣، این ناچ تنها میزبان یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است!

اپل iPhone 13 با HarmonyOS؟!

خب، این بخش از داستان ممکن است بیش از پیش برای شما تعجب آور باشد؛ اما درست است. آیفون ١٣ ارزان قیمت برند Gionee، با HarmonyOS اجرا می‌شود و از خدمات موبایل HMS نیز پشتیبانی می‌کند. از آن جایی که این گوشی در چین عرضه می‌شود، نمی‌توان گفت که محدودیت‌های استفاده از خدمات گوگل شامل حال آن می‌شود یا خیر. در ادامه، Gionee G13 پردازش اطلاعات را به وسیله تراشه Unisoc Tiger T310 انجام می‌دهد. کمپانی Gionee، تصمیم گرفته است تا این گوشی را با ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 روانه بازار کند.

وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب برابر با ١٩۵ گرم و ٩.٢ میلی‌متر می‌باشد. مشخصاً جنس قاب پشتی و فریم این دستگاه، از پلاستیک است. طراحی دوربین اصلی دوگانه این دستگاه، شباهت بی بدیلی به شکل و شمایل ماژول دوربین اصلی آیفون ١٣ دارد. این سیستم دوربین، شامل سنسورهای ٢ و ١٣ مگاپیکسلی می‌شود. قابلیت فیلم برداری 1080p در این گوشی وجود دارد.

خوشبختانه Gionee در این گوشی از کوپرتینویی‌ها تبعیت نکرده و همچنان جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C را در آیفون ١٣ ارزان قیمت خود تعبیه کرده است.

گوشی Gionee G13 انرژی خود را از طریق باتری ٣,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. به نظر می‌رسد که توان شارژر درون جعبه این دستگاه، برابر با ۵ وات باشد؛ در حالی که خود آیفون ١٣ از چنین ویژگی برخوردار نیست. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی، در چهار رنگ مختلف به دست مشتریان خواهد رسید. خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در Gionee G13 نیست. قیمت دو نسخه ذکر شده از آیفون ١٣ ارزان قیمت، به شرح زیر است:

– ۴/٣٢ گیگابایتی: ۵٢٩ یوان چین (معادل ٨٣ دلار آمریکا)

– ۴/١٢٨ گیگابایتی: ۶٩٩ یوان چین (معادل ١١٠ دلار آمریکا)

نظر شما در رابطه با ارائه چنین دستگاهی چیست؟ آیا شما خرید این گوشی را در صورت امکان، به اطرافیان خود پیشنهاد می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

این گوشی برای بچه ها خوبه والا برای کارهای خیلی خیلی معمولی فقط همین، برای وب گردی، شبکه های اجتماعی، کار سخت نباید ازش انتطار داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️