حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Blade A31 Plus با تراشه Unisoc و قیمت ٩٢ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

کمپانی چینی ZTE، مانند هواوی تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته بود. اما بالأخره این دسته از چینی‌ها توانستند تا حدودی جان سالم به در ببرند. گوشی اقتصادی جدید ZTE Blade A31 Plus اخیراً رونمایی شده است. این گوشی، قیمتی کم‌تر از ١٠٠ دلار را به مشتریان را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی ZTE Blade A31 Plus

کمپانی ZTE پیش‌تر از گوشی Blade A31 خود با اندروید ١١ نسخه Go پرده برداشته بود.

 

گوشی ZTE Blade A31 با اندروید ١١ نسخه Go رسماً معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks، امروز نوبت به معرفی یک گوشی دیگر رسیده است. این دستگاه، در واقع نسخه Plus همان ZTE Blade A31 محسوب می‌شود. کشوری که ZTE این دستگاه را در آن رونمایی کرده است، روسیه می‌باشد. فعلاً خبری از عرضه گسترده‌تر و بیشتر این گوشی در دیگر بازارهای جهانی منتشر نشده است. اما جدیدترین گوشی اقتصادی ZTE، چه ویژگی‌هایی را یدک می‌کشد؟

خب، این گوشی مجهز به نمایشگر ۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 480p است. این نسبت به قیمت نیز چندان خوب نیست و انتظار یک نمایشگر 720p را داشتیم. رفرش ریت آن نیز ۶٠ هرتز است. قلب تپنده این گوشی تازه وارد، یک تراشه رده پایین و ارزان با نام Unisoc SC9863A است. طراحی کلی این گوشی، جذاب به نظر می‌رسد. به طوری که ما در حین تماشای قاب پشتی آن، به یاد هواوی Nova 9 افتادیم! اما قاب جلویی این دستگاه، چندان به روز نیست و همان حاشیه‌های کلاسیک و نسبت تصویر ١٨:٩ را به همراه دارد.

دوربین اصلی این گوشی اقتصادی، مجهز به سنسور ٨ مگاپیکسلی به همراه فلش LED است. همچنین قاب جلویی این گوشی، میزبان دوربین سلفی تکی ۵ مگاپیکسلی است. در بخش حافظه، باید بگوییم که تنها ١ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ گيگابايت حافظه داخلی در این دستگاه به کار گرفته شده است. سیستم عامل استفاده در این گوشی، همان اندروید ١١ نسخه Go است. از امکان دریافت اندروید ١٢ نسخه Go در این گوشی، خبری در دسترس نیست.

ظرفیت باتری گوشی ZTE Blade A31 Plus، برابر با ٣,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. ZTE از توان شارژر گوشی اقتصادی خود صحبتی به میان نیاورده است. ضخامت این دستگاه، برابر با ٩.۶ میلی متر می‌باشد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Micro USB 2.0 نیز به طور همزمان در این دستگاه موجود هستند. در نهایت، ZTE برچسب قیمتی ۶,۴٩٠ روبلی یا ٩٢ دلاری را برای این گوشی منظور کرده است.

نظر شما در مورد گوشی اقتصادی جدید ZTE چیست؟ آیا این گوشی مورد پسند شما واقع شده است؟ در این رنج قیمتی، انتخاب بهتری را سراغ دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️