حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 9RT در سه رنگ جذاب در دسترس قرار خواهد گرفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

گوشی OnePlus 9RT جدیدترین پرچمدار وان پلاس است که برای عرضه در سال جاری در نظر گرفته شده است. برخی شایعات و گمانه زنی ها معتقدند که این گوشی هوشمند در ماه اکتبر (حداکثر در اوایل آبان) رونمایی می‌شود. این تلفن هوشمند نسخه T از OnePlus 9R است.

گوشی OnePlus 9RT با رنگ های جذاب و اسنپدراگون ۸۸۸ در راه است

هرچه به زمان معرفی OnePlus 9RT نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از آن در حال فاش شدن است. در جدیدترین خبر افشا شده، رنگ های پرچمدار جدید وان پلاس مشخص شده است. وان پلاس ۹ آر در زمان معرفی با دو رنگ مشکی و آبی رونمایی شد. با این حال، وان پلاس رنگ سبز را به عنوان رنگ سوم به گزینه های قابل خرید این گوشی اضافه کرد. متاسفانه این رنگ فقط در چین در دسترس قرار گرفت. البته لازم به ذکر است که این گوشی فقط برای دو بازار چین و هند عرضه شد. طبق ادعای افشاگر چینی به نام Blad Panda، وان پلاس ۹ آر تی با سه رنگ متفاوت و جذاب عرضه خواهد شد.

به گفته منبع، این گوشی در رنگ های Blue Sky Enchantment ، Hacker Silver و Dark Matter در دسترس خواهد بود. اینها ترجمه اسامی چینی هستند اما می توان نتیجه گرفت که OnePlus 9 RT در رنگ های آبی، نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود.

ما نمی دانیم که آیا هر سه رنگ در زمان معرفی رونمایی می‌شوند یا خیر. همچنین مشخص نیست که آیا تمام رنگ های مذکور در بازار های مختلف عرضه خواهند شد یا نه. از آنجا که نسخه سبز OnePlus 9R منحصر به چین است، می‌توان حدس زد که وان پلاس ممکن است باز هم یک رنگ خاص را محدود به منطقه ای خاص کند.

انتظار می‌رود که OnePlus 9RT در اواسط اکتبر (اواخر مهر) رونمایی شود. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن 1080p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. در گزارش های قبلی آمده بود که دستگاه مذکور به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. اما در فهرست Geekbench مشخص شده است که این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 888 است.

نظر شما درباره وان پلاس ۹ آر تی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بی صبرانه منتظرم ۸۹۸ بیاد اگه وضعیتش بهتر از ۸۸۸ باشه یه دونه میگیرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی