حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو M1X جدید اپل در ماه جاری معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، لپ‌تاپ

محصولات خانواده مک بوک‌های اپل همواره جزو محبوب‌ترین و مورد انتظارترین محصولات این شرکت هستند. بنابر اخبار و اطلاعات منتشر شده، مک بوک پرو جدید اپل که به آن مک بوک پرو M1X نیز گفته می‌شود، به احتمال زیاد، در ماه جاری معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رونمایی اپل از MacBook Pro جدید

شرکت آمریکایی اپل اغلب محصولات خانواده Mac خود را در ماه اکتبر میلادی معرفی می‌کند. بنابراین، آخرین گزارش دریافتی از مارک گورمن (Mark Gurman)، کاملا منطقی و قابل اطمینان به نظر می‌رسد. بر اساس این گزارش، گویا اپل در حال کار بر روی مک بوک‌های جدید خود که به چیپ‌های M1X مجهز هستند، می‌باشد. به همین دلیل نیز قرار است به زودی محصول جدیدی از خانواده MacBook Pro معرفی شود. از سوی دیگر، شایعه شده است که یک مک بوک مینی رده بالا نیز به همراه محصولات ذکر شده قبلی، معرفی خواهد شد.

مک بوک پرو M1X اپل طی هفته‌های آینده معرفی خواهد شد

عملکرد پردازنده گرافیکی اپل M1X تقریبا برابر گرافیک RTX 3070 لپتاپ بوده و مصرف آن ۵۰٪ کمتر است

رزولوشن نمایشگر مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی در جدیدترین نسخه بتا macOS Monterey فاش شد

مک بوک پرو M1X

تراشه این محصولات در دو نوع عرضه می‌شود، بنابراین معرفی دو نسخه MacBook Pro نیز انتظار می‌رود. هر دوی این دستگاه‌ها دارای CPU های ۱۰ هسته‌ای خواهند بود. از این ۱۰ هسته، هشت هسته برای انجام وظایف سنگین و مواردی با کارایی بالا در نظر گرفته شده است. دو هسته دیگر با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی به کار گرفته می‌شوند. اما نقطه تفاوت این دو مدل، در GPU آن‌ها است. مطابق شایعات قبلی نسخه پیشرفته‌تر به ۳۲ هسته مجهز خواهد شد. نسخه دیگر نیز از ۱۶ هسته برای انجام وظایف گرافیکی خود استفاده خواهد کرد. بنابر آن چه که مارک گورمن می‌گوید، نام M1X، احتمالاً تنها نام برای تراشه M1 حرفه‌ای‌تر با عملکرد گرافیکی بهبود یافته است.

مک بوک پرو جدید با تراشه اپل M1X در EEC دیده شد

نمایشگر Mini-LED مک بوک پرو طبق زمان‌بندی قبلی تامین خواهد شد

استقبال عمومی از نمایشگر Mini-LED به‌لطف فروش بالای مک بوک پرو اپل میسر می‌شود

شایعاتی درباره طراحی و مشخصات مک بوک پرو جدید اپل

وب سایت خبری gsmarena گفته است که طبق شایعات قبلی، به نظر می‌رسد که مک بوک پرو دارای پورت‌های خروجی و ورودی بیشتری خواهد بود. این موارد شامل اسلات کارت حافظه SD و درگاه HDMI خواهد بود. همچنین این دستگاه ممکن است با دارای بخش جدیدی باشد تا با استفاده از MagSafe اپل شارژ شود. از سوی دیگر، بازطراحی کامل این محصولات نیز امکان پذیر است.

 

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ به نظر شما مک بوک پرو M1X تغییرات گسترده‌تری نسبت به گذشته خواهند داشت؟ با توجه به تفاوت‌های زیاد بین اکوسیستم ویندوز و مک، آیا خرید این محصولات را منطقی می‌دانید؟ به نظر شما بهره‌گیری مک بوک پرو جدید اپل از تراشه M1X، تا چه اندازه در قدرت و کارایی این محصول تاثیر گذار خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان