حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر Mini-LED مک بوک پرو طبق زمان‌بندی قبلی تامین خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، نمایشگر

درحالی‌که همه نگاه‌ها به رویداد سه‌شنبه اپل و معرفی سری جدید آیفون ۱۳ معطوف شده است، DigiTimes Asia گزارش می‌دهد که تامین‌کنندگان نمایشگر Mini-LED برای مک بوک پرو آینده بیان کرده‌اند که زمان ارسال محموله‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

زمان‌بندی تامین نمایشگر Mini-LED مک بوک پرو

اگرچه گزارشات اخیر بیان می‌کردند که کمبود قطعات مرتبط با نمایشگر Mini-LED وجود دارد، اما بر اساس منابع موجود در این صنعت، همه چیز از طرف اپل عالی به‌نظر می‌رسد. پس از معرفی آیپد پرو M1 جدید با فناوری Mini-LED در اوایل سال جاری، اپل قصد دارد دستگاه‌های بیشتری را با این تکنولوژي نمایشگر توسعه دهد.

به گفته منابع، اپل به‌احتمال زیاد سری جدید مک بوک پرو خود را با نمایشگر Mini-LED در اکتبر یا نوامبر 2021 رونمایی خواهد کرد و مجموع فروش آن نیز در سال 2021، نزدیک به 4 میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود.

تامین‌کنندگان میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا ظرفیت تولید این صفحه‌نمایش جدید را افزایش دهند. DigiTimes Asia گزارش می‌دهد که General Interface Solution ،Epistar و Lextar Electronics با افزایش تقاضا برای نمایشگرهای Mini-LED، درحال کسب درآمد بیشتر هستند.

نمایشگر Mini-LED مک بوک پرو

نمایشگر Mini-LED مک بوک پرو

ماه گذشته، در خبرنامه Power On، مارک گورمن از بلومبرگ اظهار داشت که انتظار می‌رود مک بوک پرو M1X جدید، پاییز امسال، دو سال پس از عرضه اولین مک بوک پرو 16 اینچی رونمایی شود. درحال‌حاضر، شایعات نشان می‌دهد که معرفی MacBook Pro جدید در ماه اکتبر یا نوامبر صورت خواهد پذیرفت.

همچنین در ماه آگوست، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، بیان کرد که مک بوک‌ها، و نه آیپدها، عمده دستگاه‌هایی خواهند بود که از نمایشگرهای Mini-LED در آنها استفاده می‌شود؛ چراکه انتظار دارد عرضه مک بوک در سال‌های 2021 و 2022 نسبت به سال گذشته، 20 درصد یا بیشتر رشد کنند:

ما معتقدیم که مک بوک‌ها ، نه آیپدها، عمده میزان عرضه نمایشگرهای Mini-LED را برعهده خواهند داشت. فروش مک بوک در چند سال گذشته رشد چندانی نداشته است. با این حال، ما انتظار داریم که عرضه مک بوک پرو جدید به‌دلیل استقبال از پنل‌های Mini-LED، تراشه اختصاصی جدید اپل و بازطراحی در ظاهر آن، 20 درصد یا بیشتر در سال 2021 و 2022 رشد کنند.

اگر شایعات درست از آب در بیایند، مک بوک پرو جدید با صفحه‌نمایش Mini-LED همان نوت بوک مورد علاقه طرفداران اپل خواهد بود، زیرا افشاگران نشان داده‌اند که این لپ‌تاپ دارای طراحی جدیدی بوده که زبان طراحی کنونی را در آیفون و آیپدهای فعلی منعکس می‌کند. دیگر موارد ارتقا یافته در لپ‌تاپ جدید شامل: نمایشگر Mini-LED، یک اسلات کارت SD سریع در میان سایر درگاه‌های جدید و یک وب‌کم با کیفیت 1080p می‌باشد.

استقبال عمومی از نمایشگر Mini-LED به‌لطف فروش بالای مک بوک پرو اپل میسر می‌شود

نظر شما راجع‌به عرضه به‌موقع نمایشگر Mini-LED مورد استفاده در مک بوک پرو آینده اپل توسط تامین‌کنندگان این پنل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اسپم
دوستان من آپدیت امنیتی برام اومده میترسم سر این جریان شیائومی آپدیت کنم میترسم قفل شه
به نظرتون آپدیت کنم یا نه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی