حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی MacBook Pro 2021 را در رندرهای غیررسمی جدید ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، رندر، شایعات، لپ‌تاپ

مک بوک‌ها، لپ تاپ‌های جذابی هستند که از سال گذشته، به محبوبیت آن‌ها افزوده شده است. اپل به زودی از MacBook Pro 2021 خود رونمایی خواهد کرد. اما پیش از رونمایی رسمی، طراحی MacBook Pro 2021 در رندرها به نمایش در آمده است.

طراحی MacBook Pro 2021 را پیش از رونمایی رسمی ببینید!

اپل چند روز پیش با انتشار یک پوستر، خبر از برگزاری یک رویداد جدید در تاریخ ٢۶ مهر داد.

 

تاریخ برگزاری رویداد جدید اپل مشخص شد: ٢۶ مهر ١۴٠٠

 

بر اساس گزارش Gizmochina، اولین رویداد محصولات اپل در نیمه دوم ٢٠٢١، میزبان آیفون‌های جدید، آیپد مینی ۶ و نسل جدید اپل واچ بود. اما تنها چند هفته بعد از آن، رویداد جدید اپل از راه رسیده است. این رویداد که دوشنبه برگزار می‌شود، Unleashed نام دارد.این رویداد بر روی مک‌ها تمرکز دارد و احتمالاً مک بوک پرو ١۴ و ١۶ در آن معرفی می‌شوند.

ما تنها دو روز با برگزاری این رویداد فاصله داریم. اما حتی ممکن است در روز رونمایی یک دستگاه، رندر آن لو برود. مک بوک پرو دو روز مانده به رونمایی، در رندرهای غیر رسمی به نمایش در آمده است. منبع این رندرها، Apple Tommorow است. رندرهای مذکور، احتمالاً واضح‌ترین رندرهای منتشر شده از MacBook Pro 2021 هستند. این رندرها، بر اساس آخرین اطلاعات لو رفته طراحی شده‌اند. همچنین نسبت تصویر بلندتر ١۴:٩ در این لپ تاپ موجود خواهد بود.

با این که طراحی کلی این مک بوک، مانند قبل است، اما چند تغییر مهم را در این بین شاهد هستیم. در ابتدا، نسبت تصویر نمایشگر این لپ تاپ به دلیل گسترده‌تر شدن، پیمایش در وب بهتری را به کاربر القا می‌کند. پس از آن، حاشیه‌های اطراف نمایشگر MacBook Pro به طور قابل توجهی کاهش یافته‌اند. در این بخش، نمی‌توان شباهت خاصی را نسبت به قبل یافت. همچنین ظاهراً نام MacBook Pro از زیر نمایشگر حذف شده است. البته ممکن است این اسم، حذف نشود. اما رندر مک بوک پروی ٢٠٢١، تنها شامل نکته‌های مثبت نیست. به نظر می‌رسد که مجیک بار لمسی در این مک بوک‌ها که از سال ٢٠١۶ حضور داشتند، بالأخره قرار است حذف بشوند.

با این وجود، همچنان درگاه‌های زیادی در مک بوک پرو حضور خواهند داشت. با توجه به رندری که از MacBook Pro 14 و MacBook Pro 16 جدید منتشر شده است، این لپ تاپ‌ها به درگاه HDMI، دو درگاه Type-C و حتی شارژر مگ سیف تجهیز می‌شود. جدا از این‌ها، اپل مجدداً قصد دارد تا بر روی تبلیغات تراشه اختصاصی خود بر پایه ARM تمرکز کند. تراشه مذکور، Apple M1X است که دو مک بوک پروی ٢٠٢١ را تغذیه خواهد کرد. انتظار می‌رود که هر دو مدل، از نمایشگر Mini-LED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بهره مند باشند.

نظر شما در مورد این لپ تاپ‌ها چیست؟ طراحی MacBook Pro 2021 را می‌پسندید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

خدای لپتاپا: اپل
خدای گوشیا:اپل
خدای سرورای ارزون:اپل
خدا درآمد: اپل
بهترین برند دنیا:اپل

AŁɪ

داداش خودتو کنترل کن ، شاید یکی به همون اندازه که تو به برند اپل علاقه داری ، به همون اندازه ازش بدش بیاد ….
کی یاد میگیرین سلیقتونو به دیگران تحمیل نکنین .
اینو با اون بنده خدا هم هستم اسمشو نمی‌دونم .

Mohammadr

دابش نمیای پایین لااقل برو بالاتر صدات نرسه، سر درد شدیم ب مولا

Mahdi

خیلی تفاوت نکرده ولی خوشگله
چه قدر سهامدار پیدا کردیم😂😂هر جاری میری یکی داره یه برند میزنه تو سر یه برند دیگه 🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️