حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷ رسما مشخص شد: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

اپل چندی پیش آخرین سری از گوشی‌های هوشمند خود با نام آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو را در رویداد “California Streaming” معرفی کرد. این دستگاه‌ها اما، تنها محصولات معرفی شده در این کنفرانس نبوده و کمپانی مستقر در کوپرتینو از نسخه جدید آیپد مینی به‌همراه نسل ۷ ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. در ادامه، تمامی این دستگاه‌ها حدود یک هفته پس از اتمام مراسم، پیش‌فروش شده و یک هفته دیگر پس از آن نیز، بدست مشتریان رسیدند. با این حال، درباره زمان عرضه اپل واچ جدید، هیچ اطلاعات و تاریخ رسمی از سوی اپل اعلام نشد. سرانجام امروز، اپل رسما اعلام کرد که پیش‌سفارشات اپل واچ سری ۷ از روز جمعه، ۱۶ مهر آغاز شده و یک هفته بعد و در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ نیز، به بازار عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷

درحالی‌که اپل ماه گذشته سری ۷ را در کنار خانواده آیفون ۱۳ معرفی کرد، اما هیچ اطلاعاتی درباره زمان موجود بودن آن ارائه نداده و تنها به بیان “به‌زودی در پاییز” در دسترس قرار خواهد گرفت، بسنده کرد. با این حال، امروز مشخص شد که پیش‌سفارش ساعت جدید اپل، ساعت 5 صبح جمعه 8 اکتبر آغاز شده و یک هفته بعد از آن و در جمعه 15 اکتبر نیز، بدست خریداران می‌رسد.

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷

تاریخ عرضه اپل واچ سری ۷

سری ۷، در مقایسه با سری ۶، دارای نمایشگر بزرگ‌تر با گوشه‌های کمی گردتر می‌باشد که به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد تا از کناره‌ها کمی خم شود. سری جدید همچنین دارای گواهینامه IP6X برای مقاومت در برابر گردوغبار و همچنین مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر می‌باشد. در مورد قدرت پردازشی ساعت جدید، اپل تصمیم گرفته تا از همان تراشه استفاده شده در اپل واچ سری ۶ یعنی Apple S6، در نسخه جدید نیز بهره ببرد.

سری ۷ همچنین در پنج رنگ آلومینیومی به‌فروش می‌رسد که شامل رنگ‌های آبی، سبز، میدنایت، استارلایت و (PRODUCT) قرمز می‌باشد. البته مدل‌های استیل ضدزنگ نیز در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیت و استیل ضدزنگ طلایی با نام “Apple Watch Edition” در رنگ‌های تیتانیوم و تیتانیوم مشکی نیز موجود خواهند بود. قیمت سری ۷ همچنین از 399 دلار شروع شده و درکنار مدل‌های Apple Watch SE و Apple Watch Series 3 به‌فروش می‌رسد.

اپل واچ سری ۷ را در اولین تصاویر زنده آن پیش از عرضه رسمی ببینید

دیدگاه شما چیست؟ آیا مایل به تهیه آخرین نسخه از ساعت اپل هستید؟ آیا مشخصات و طراحی ظاهری آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی