حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ سری ۷ را در اولین تصاویر زنده آن پیش از عرضه رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

در حالی که اپل واچ سری ۷ ماه گذشته در کنار خانواده آیفون ۱۳ معرفی شد، ما هنوز منتظر تاریخ رسمی عرضه این محصول از سوی اپل هستیم. از آنجا که شایعات بیان می‌کند که اپل واچ سری ۷ می‌تواند از هفته آینده آماده ورود به بازار شود، تصاویر جدیدی که در فیس بوک منتشر شده است، ظاهرا اولین نگاه ما را به طراحی جدید آخرین ساعت اپل در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

تصاویر زنده اپل واچ سری ۷

این تصاویر ابتدا در یک گروه فیس بوک برای علاقه‌مندان به اپل واچ ارسال شد، اما از آن زمان تاکنون حذف شده است. به‌نقل از وب‌سایت macrumors، فردی که این عکس‌ها را به اشتراک گذاشته بود، ادعا می‌کرد که آنها درحال کار برای یک شرکت مخابراتی می‌باشند که سری 7 را پیش از فروش رسمی آن در “اواخر پاییز امسال” آزمایش می‌کنند.

تصاویر زنده اپل واچ سری ۷

تصاویر زنده اپل واچ سری ۷

ما تابه‌حال فقط سری 7 را درزمینهٔ بازاریابی و تبلیغات اپل دیده‌ایم و این شرکت هنوز تاریخی را برای زمان عرضه آن به بازار اعلام نکرده است. بنابراین تصاویر به اشتراک گذاشته شده امروز، اولین نگاه عملی ما به سری 7 با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و حاشیه نمایشگر نزدیک به صفر آن را به ما نشان می‌دهد. باوجود شایعات، سری 7 دارای لبه‌های تخت نیست اما درعوض “گوشه‌های گردتر و نرم‌تری” دارد که به نمایشگر اجازه می‌دهد کمی از کناره‌ها به شکل منحنی درآید.

نمایشگر بزرگ‌تر یکی از تغییرات طراحی سری 7 نسبت به نسل قبلی است. سری 7 دارای رتبه IP6X بهبودیافته برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب می‌باشد اما در داخل خود، از همان تراشه استفاده شده در اپل واچ سری 6 بهره می‌برد.

درحالی‌که مطمئناً تغییرات داخلی بیشتری برای سری 7 وجود دارد، باید منتظر بمانیم تا خودمان ساعت را در دست بگیریم تا از آنها مطلع شویم.

چه بر سر اپل واچ سری ۷ با لبه تخت آمد و چرا اپل تصمیم به تغییر طراحی آن گرفت؟

دیدگاه شما چیست؟ آیا طراحی اپل واچ جدید با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه صفحه بسیار باریک آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ارتقای معنادار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی