حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C22 و C32 با قیمت زیر ۱۳۰ یورو رسما معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

امشب برای معرفی محصولات اقتصادی HMD شب پرتراکمی بود. پس از رونمایی از Nokia G22 حالا ۲ عضو جدید در خانواده Nokia C رونمایی شده‌اند. نوکیا C22 و C32 با قیمت زیر ۱۳۰ یورو رسما معرفی شده‌اند که هر دو از تراشه‌های Unisoc بهره می‌برند.

نوکیا C22 و C32

نوکیا C32 اولین گوشی از سری C است که به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز شده و همچنین مطابق با استانداردهای سطح بالا با قاب شیشه‌ای پشتی همراه است. البته نوکیا C22 قاب پشتی پلاستیکی دارد اما نوکیا C32 و C22 دارای استاندارد IP52 برای محافظت در برابر گرد و غبار و پاشش آب هستند.

نوکیا C32 و C22

نوکیا C32 و C22

در جلو، هر دو دستگاه نوکیا C32 و C22 دارای یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با رزلوشن +HD با شیشه 2.5D هستند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره (حتی با ماسک) درون ناچ قطره‌طور این دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این دو گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی و ادعای دوام تا سه روز است. نوکیا می گوید عمر باتری با مدیریت صرفه جویی مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود میابد. البته نوکیا همواره ادعای عمر باتری خیلی بالا را دارد و معمولا محقق نمی‌شود.

نوکیا C32 دارای اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت شب، حالت پرتره و خودکار HDR و همچنین یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

این دستگاه از یک تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC9863A با 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. حافظه داخلی را می توان از طریق کارت های microSD گسترش داد.

نوکیا C32 اندروید 13 نسخه Go Edition را اجرا می کند و این شرکت متعهد شده است که به روزرسانی های امنیتی سه ماهه را تا دو سال ارائه کند.

این دستگاه از امروز در رنگ های زغالی، سبز پاییزی و صورتی ساحلی به فروش می رسد. قیمت آن از 129 یورو شروع می شود.

به سراغ نوکیا C22 می رویم. این دستگاه در عقب دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این دستگاه با 2 یا 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. می توانید آن را از طریق اسلات microSD افزایش دهید. این دستگاه تراشه

نوکیا C22 در رنگ مشکی و شنی نیمه شب عرضه و از امروز با قیمت حدود 109 یورو به فروش می رسد.

نظر شما درباره گوشی‌های اقتصادی جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)