حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر Magic X در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر، شایعات


بر اساس گزارشات جدید، زمان زیادی تا معرفی گوشی تاشو آنر Magic X نمانده است. این گزارشات مدعی هستند، که گوشی تاشو آنر در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. چندین ماه است که بازار شایعات درباره این گوشی تاشو هوشمند داغ شده است، و گمانه زنی های زیادی درباره مشخصات آن نیز وجود دارد. پس از آنکه آنر تبدیل به سومین برند پرفروش در چین شد، جورج ژائو مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که آنر می‌خواهد تمرکز بیشتری بر روی گوشی های پرچمدار و بالارده داشته باشد.

آنر Magic X و هواوی Mate V در سه ماهه چهارم امسال معرفی خواهند شد

این بیانیه از ژائو باعث ایجاد شایعاتی شد که مدعی هستند این شرکت قصد دارد گوشی های پرچمدار خود مانند سری Mate و P هواوی را روانه بازار کند. در حال حاضر ، یک فاش کننده اطلاعات چینی ادعا کرده است که Honor بر روی اولین تلفن تاشو خود کار می کند. اسم رمز این گوشی Magic X است و به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم امسال معرفی خواهد شد.

این افشاگر اطلاعات در اکانت ویبو خود ادعا کرده است که گوشی تاشو Honor Magic X از نظر طراحی شباهت زیادی به Mate X2 خواهد داشت. او بدون افشای اطلاعات زیادی، فاش کرد که گوشی هوشمند تاشو جدید شرکت آنر بسیاری از ویژگی های دستگاه های پرچمدار را خواهد داشت. طبق گزارش قبلی راس یانگ، تحلیلگر صفحات نمایش، آنر به زودی برای تلفن تاشو خود به سراغ پنل های انعطاف پذیر خواهد رفت. علاوه بر این، یانگ ادعا می کند که این پنل ها توسط BOE و Visionox ساخته خواهند شد.

Huawei Mate X2

گزارش قبلی نشان می‌دهند که این تلفن دارای یک صفحه نمایش ۸ اینچی انعطاف پذیر و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی معمولی است. همانطور که قبلا ذکر شد، این صفحه نمایش انعطاف پذیر توسط BOE تولید می‌شود. در زمان ارائه این گزارش، این شرکت روی توسعه یک شیشه فوق العاده نازک و پیشرفته کار می کرد که از صفحه نمایش های تاشو‌ در برابر آسیب محافظت می‌کند. اطلاعات منتشر شده جدید نشان می‌دهند که آنر Magic X از مکانیزمی مانند یک کتاب استفاده می‌کند؛ و دارای صفحه نمایشی است که مانند صفحات کتاب تا شده و پنهان می‌شود.

همین فاش کننده اطلاعات پستی را در Weibo به اشتراک گذاشت و مدعی شد که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو با نام Mate V است. علاوه بر این، این فرد مدعی شد که Mate V می تواند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ معرفی شود. درباره قیمت این دستگاه نیز اطلاعات خوبی منتشر شده است و گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که گوشی تاشو جدید هواوی با برچسب قیمتی کمتر از ۱۰,۰۰۰ یوان (حدودا ۱۵۵۰ دلار) عرضه می‌شود. جامعه هدف مشتریان این تلفن تاشو هوشمند، خریداران خانم خواهد بود.

از Honor 20X Max چه می‌دانیم؟

در سه ماهه چهارم سال جاری باید منتظر معرفی محصولات زیادی از دو شرکت آنر و هواوی باشیم. تقریباً در همان زمان، هواوی می تواند ساعت های هوشمند سری GT3 و سری D را معرفی کند. از سوی دیگر، Honor قصد دارد یک تلفن هوشمند جدید معرفی کند. این دستگاه می تواند Honor X20 Max نام داشته باشد. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۷.۲ اینچی و رزولوشن Full HD+ عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی درباره آنر 20X مکس در دسترس نیست، اما احتمالا این دستگاه با تراشه Dimensity 1100 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش GizChina، احتمالا آنر با گوشی جدید خود، در بخش باتری ما را غافلگیر کند. برخی شایعات مدعی هستند که این گوشی با باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. این باتری می‌تواند با فست شارژ ۶۶ واتی نیز همراه شود. در بخش عکاسی هنوز اطلاعات دقیقی درباره Honor 20X Max منتشر نشده است اما احتمالا این گوشی به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، و دو دوربین ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دیگر اطلاعات خاصی درباره گوشی جدید آنر دردسترس نیست، اما انتظار می‌رود که تا زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

آنر X20 Max نیز در راه است؛ نمایشگر ٧ اینچی و احتمالاً Dimensity 1100!

با توجه به اطلاعات منتشر شده، نظر شما درباره دو گوشی آنر Magic X و هواوی Mate V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Danial3abz

به امید تحریم عانر توسط آمریکا!

mehpsa

با این فرمون فکر کنم گوشی تاشو جی ال ایکس هم بیاد ولی هنوز باگ های اپل تموم نشه (گوشی تاشو اپل متعلق به هزاره بعدی است آخه همه چیز های خوب رو فقط یک شرکت نمیتونه ارائه بده ، اپل با جابجایی دوربین هاش در سری ۱۳ دینش رو نسبت به مردم این هزاره ادا کرده ، بقیه شرکت ها هم جای اختراع و معرفی چیز های بی ارزشی مثل اینترنت نسل پنج و نمایشگر با رفرش بالا و دوربین زیر نمایشگر و دوربین پیروسکوپی و شارژر های ۱۰۰ و ۲۰۰ واتی و باطری ۷۰۰۰ میلی آمپری و شارژر وایرلس معکوس و … قدری جای دوربین هاشون رو عوض کنند که مشکلی از مشکلات بشریت حل بشه )

ali karimi

سلام، بازم آفرین بر آنر، الان دیگه تو چین سوم هستش، گوشیهاشم از حق نگذریم خیلی هم خوبن بخصوص پرچمداراش، این گوشی تاشوشم ازلحاظ سخت افزاری و دوربین مثل گوشیهاش هانر مجیک باشه که حدودا 1ماه قبل رونمایی کرد، باشه واقعا محشر میشه، فقط باید اون لولا و محکم بودنشو خوب بتونه درست کنه دیگه بقول خودمون نامبروان درمیاد البته با قیمت خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی