حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افت فراگیری آپدیت iOS 15 و iPadOS 15 اپل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

داستان ارائه آپدیت در محصولات اپل، از نظر سرعت و شمول مدل‌های مختلف همچنان عالی ترین است. هر چند برندهای اندرویدی و به خصوص سامسونگ با سرعت در حال کم کردن این فاصله هستند اما تفاوت هنوز قابل توجه است. شاید از خود بپرسید که تا کنون چند درصد از کاربران اپل آپدیت iOS 15 و iPadOS 15 را دریافت کرده اند. خلاصه بخواهم بگویم باید گفت “زیاد” (!) اما جزئیات آن را با هم در ادامه مرور می کنیم.

درصد فراگیری آپدیت iOS 15 و iPadOS 15 افت کرده است

تا سه شنبه هفته گذشته یعنی ۲۱ دی ۱۴۰۰ تخمین زده می‌شود که 63 درصد از تمام دستگاه‌های iOSی به iOS 15 آپدیت شده اند. این داده‌ها از صفحه پشتیبانی App Store در پورتال توسعه‌دهنده اپل و همچنین جزئیات آمار نصب برای iPads می‌آیند. طبق اعداد و ارقام 72 درصد از آیفون‌های معرفی شده در چهار سال گذشته سیستم عامل iOS 15 را استفاده می‌کنند که یک عملکرد قابل توجه است، اما هنوز هم از iOS 14 و نرخ نصب 81 درصدی آن در بازه مشابه عقب‌تر است.

در مورد سمت آیپدها، ۴۹ درصد از همه تبلت ها iPadOS 15 را اجرا می کنند در حالی که 57٪ از دستگاه های چهار ساله اخیر جدیدترین سیستم عامل تبلت اپل را استفاده می کنند. 37 درصد از همه آیپدها هنوز از iPadOS 14 استفاده می کنند در حالی که 14 درصد از نسخه های قبلی استفاده می کنند.

من فکر می کنم بیشتر کاربران با شنیدن اخبار رسمی کند شدن آیفون ها پس از آپدیت جدید، خیلی از کاربران علاقه ای به دریافت به روزرسانی جدید ندارند. شما این کاهش سرعت آپدیت به سیستم عامل های جدید اپل را چطور تفسیر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)