حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Realme 8i مشخص شد: شگفتی سازی ریلمی با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپری!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، ریلمی، عمر باتری

ریلمی نشان داده است که در بسیاری از مواقع، می‌تواند ما را حیرت زده کند. گوشی جدید این کمپانی نیز جزوی از همین دسته محصولات است. ریلمی 8i، اخیراً از سوی کمپانی چینی ریلمی رونمایی شده است. حال، عمر باتری و سرعت شارژ Realme 8i مشخص شده است که در ادامه به آن‌ها نگاهی داریم.

ریلمی ٨ آی

ریلمی چند هفته پیش، از گوشی Realme 8i پرده برداری کرد. این گوشی، از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

ریلمی 8i با نمایشگر ١٢٠ هرتزی، ١٠ گیگابایت رم مجازی و Helio G96 معرفی شد

 

مجموعه Gsmarena که یکی از مراجع اصلی اعلام باتری گوشی‌های هوشمند است، این بار Realme 8i را برای تست و بررسی خود برگزیده است. این گوشی میان رده، دارای مشخصات نسبتاً عادی نسبت دیگر گوشی‌های هم قیمت خود است. اما عملکرد آن در واقعیت چگونه است؟ خب، بهتر است ابتدا مروری بر مشخصات این گوشی داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD

– تراشه Helio G96 با لیتوگرافی ١٢ نانومتری

– رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه اندروید ١١

– باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ١٨ واتی

عمر باتری Realme 8i

عمر باتری Realme 8i

همان طور که مشاهده کردید، مشخصات فنی این گوشی چندان خاص نیستند. بلکه ما مشخصات مشابه با این دستگاه را در برخی از گوشی‌های رقبا دیده بودیم. اما در عمل، Realme 8i چه حرفی برای گفتن دارد؟ در همین ابتدا، باید بگوییم که Realme 8i یک شگفتی ساز است! این گوشی، توانسته است در حالت استفاده ترکیبی، ١٣١ ساعت دوام بیاورد. این میزان از دوام آوری، عمر باتری Realme 8i را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد!

در تست تماس 3G، این گوشی ۴٢ ساعت روشن می‌ماند. همچنین در تست‌های وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پخش ویدئو، بازدهی حدوداً ١٨ و ١۴ ساعته را شاهد هستیم. جالب این است که در بخش وب گردی با رفرش ریت بالا، ریلمی 8i بازدهی بیشتری نسبت به بخش پخش ویدئو دارد! شما می‌توانید در تصویر زیر، عمر باتری Realme 8i را رقبایش مقایسه کنید.

تست سرعت شارژ میان رده جدید ریلمی

بر خلاف بخش عمر باتری، شاهد نتایج خاصی در این بخش نیستیم. ریلمی 8i، مجهز به شارژری ١٨ واتی است که درون جعبه جای خوش کرده است.

در نیم ساعت اول اتصال شارژر به گوشی، ریلمی 8i تا ۳٠ درصد شارژ می‌شود. این رقم، چندان رضایت بخش نیست. در ادامه، ١۴١ دقیقه طول می‌کشد تا شارژر ١٨ واتی بتواند به طور کامل ظرفیت باتری Realme 8i را پر کند.

نظر شما در مورد میزان بازدهی باتری ریلمی 8i چیست؟ آیا عمر باتری بالای این گوشی، سرعت پایین شارژ شدن آن را جبران می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بهینه سازی ریلمی عالیه

Faez

ارزشش با توجه به قیمتی که تو رده خودش داره بین گوشی های اندرویدی بی رقیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️