حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C31 شیائومی رسماً معرفی شد: همان Poco C3 با حسگر تشخیص اثرانگشت!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، پوکو

شیائومی؛ نامی که عجایب را در خود جای داده است. ما هم از این نام کم متعجب نشده‌ایم. خب، فکر می‌کنید که امروز دلیل تعجب ما چه باشد؟ Poco C31! امروز پوکو از گوشی جدید خود با نام Poco C31 پرده برداشته است. اما باید بگوییم که این گوشی، دقیقاً همان Poco C3 با یک ویژگی اضافه است!

مشخصات فنی و قیمت پوکو C31

یک سال پیش بود که پوکو از گوشی جدید خود پرده برداری کرد. این گوشی، در واقع نسخه ری-برند شده Redmi 9C با رنگ بندی‌های اختصاصی پوکو بود.

 

پوکو C3 با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۲ دلار رسما معرفی شد

 

اما باید بگوییم که با گذشت یک سال، پوکو دقیقاً همان گوشی سال گذشته را دوباره با نامی جدید رونمایی کرده است. البته این نام جدید، به یک ویژگی جدید و مهم همراه شده است. اما این عمل پوکو و ارائه یک گوشی با چنین نامی، انتظارات ما را برآورده نکرده است. حال EqualLeaks گزارش داده است که پوکو همین امروز گوشی جدید خود با نام POCO C31 در هند معرفی کرده است. پیش از رسیدن به قیمت این گوشی، مرور مشخصات آن خالی از لطف نیست.

پوکو C31 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی است. در بالای نمایشگر این گوشی، ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. طراحی کلی این گوشی، مشابه همان Poco C3 است. تراشه مورد استفاده توسط Poco C31، هلیو G35 است که گوشی‌هایی مانند Redmi 9C و Poco C3 به آن مجهز بودند. دوربین اصلی سه گانه Poco C31، دارای سنسورهای ٢+٢+١٣ مگاپیکسلی است و خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض نیست. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است و در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است.

پوکو از ٣ یا ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X به همراه ٣٢ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 در گوشی خود بهره گرفته است. قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی در Poco C31 به ارمغان آمده است. پوکو از باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت در گوشی جدید خود استفاده کرده است. مسئولیت شارژ کردن پوکو C31، بر عهده شارژر ١٠ واتی درون جعبه است.

تفاوت کلیدی که در میان پوکو C3 و Poco C31 به چشم می‌خورد، مربوط به نسخه نرم افزاری آن‌ها است. در حالی که سال گذشته Poco C3 با اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 12 روانه بازار شده بود، این بار پوکو گوشی جدید خود را با اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 پیش فرض به کاربران ارائه می‌دهد. اما تفاوت اصلی این گوشی، در قاب پشتی است. جایی که ما شاهد به کارگیری حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی هستیم. چیزی که در Poco C3 موجود نبود!

وزن این دستگاه، ١٩۴ گرم است. ضخامت آن نیز برابر با ٩ میلی متر است. شایان ذکر است که قاب پشتی این گوشی، جنس پلاستیکی دارد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Micro-USB 2.0 در این گوشی تازه وارد حضور دارند. پوکو نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی گوشی جدید خود را با قیمت ٨,۴٩٩ روپیه (معادل ١١۵ دلار آمریکا) به فروش می‌رساند. قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی نیز برابر با ۹,۴٩٩ روپیه (معادل ١٢٩ دلار آمریکا) می‌باشد.

آیا شما موافق این سیاست پوکو و ارائه گوشی‌های مشابه هستید؟ نظر کلی شما در مورد رونمایی از Poco C31 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

یه گوشی مزخرف دیگه 😐

mehpsa

حالا این خوبه نسبت به سری قبلیش یه سنسور اضافه کرده، ولی اپل نسبت به سری قبلی سنسور رو هم حذف کرده، در کل اپل نیازی به سنسور نداره چون احمقی که با سیستم بسته اپل و اینترنت نسل چهار و رفرش فیک و تصویر ژله ای و باطری سه هزار و خورده ای امپر و شارژر 20 واتی و نمایشگر سوراخ و قیمت فروش دوبرابری نسبت به هزینه ساخت و باگ هاش کنار میاد بدون سنسور انگشت و شارژر و کابل یکسان شده هم کنار میاد به هر حال هدیه ای بوده که بعد از عشوه و چشم نازک کردن و ده دقیقه کار دهنی نصیبش شده ، بایدم خوشحال باشه، نمونش همین

mehpsa

تازه یادم رفت تو برخی مواقع قبل از هدیه گرفتن اپل لذت هشتاد درصدی هم میبرن

Faez

چه جالب اگه شما اینو : با این | به ترتیب تایپ کنید این در میاد😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️