حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C3 با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

پوکو C3 مدتی است که در شایعات دیده می شود و حالا وقت آن است که از پشت ابر بیرون بیاید. پوکو C3 با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۲ دلار رسما معرفی شده است. این دستگاه فعلا در هند موجود است اما از نظر قیمتی باید گفت که یک دستگاه کاملا وسوسه کننده به نظر می رسد.

پوکو C3

پوکو C3 امروز از طریق یک رویداد مجازی در هند معرفی شده است. این گوشی به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان قیمت از زیربرند شیائومی ارائه می شود. Poco C3 دارای یک تنظیم دوربین سه گانه عقب، یک نمایشگر HD+ ، یک باتری بزرگ و یک بریدگی قطره طور برای دوربین سلفی است. این گوشی با دو انتخاب ذخیره سازی و همچنین سه گزینه رنگی ارائه می شود. Poco C3 به پردازنده هشت هسته ای MediaTek مجهز شده است. این گوشی یک نسخه کوچک اصلاح شده از Redmi 9C است که در ماه ژوئن در مالزی به بازار عرضه شد.

مشخصات Poco C3

پوکو C3

پوکو C3

پوکو سی ۳ با دو سیم کارته (نانو) ارایه می شود. در بخش نرم افزار با استفاده از رابط کاربری MIUI 12 برای Poco و مبتنی بر اندروید ۱۰ مجهز شده است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD در اندازه 6.53 اینچی با وضوح HD +یا  (720 در 1،600 پیکسل) با یک ناچ قطره طور و نسبت ابعاد 20:9 است. در قلب این تلفن توسط هشت هسته ای MediaTek Helio G35 مجهز شده است که با حداکثر ۴ گیگابایت رم همراه است.

برای عکس ها و فیلم ها Poco C3 دارای دوربین عقب سه گانه است. شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 است. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای سلفی و تماس تصویری در جلو وجود دارد.

پوکو C3 دارای حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق یک کارت microSD اختصاصی (تا 512 گیگابایت) توسعه یابد. گزینه های اتصال شامل جک صوتی 3.5 میلی متری ، 4G LTE ، Wi-Fi ، بلوتوث و پورت Micro USB برای شارژ است. Poco C3 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می کند. سرانجام، این گوشی از نظر مقاومت در برابر پاشش دارای درجه P2i است.

قیمت Poco C3 در هند ، تاریخ فروش

قیمت Poco C3 برابر با 7،499 روپیه (یا ۱۰۲ دلار) برای مدل ذخیره سازی پایه 3 گیگابایت + 32 گیگابایت و با قیمت 8،999 روپیه (یا ۱۲۲ دلار) برای مدل ذخیره سازی 4 گیگابایت + 64 گیگابایت است. پوکو این قیمت گذاری را یک پیشنهاد مقدماتی می داند، بنابراین به احتمال زیاد ممکن است پس از فصل جشن شاهد افزایش قیمت نسخه رم 3 گیگابایتی Poco C3 باشیم. این گوشی در گزینه های رنگ آبی قطبی، سبز آهکی و مشکی مات ارائه می شود. فروش Poco C3 از 16 اکتبر در کشور از طریق Flipkart آغاز می شود.

نظر شما درباره پوکو C3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

رنگ سبز آهکی همون ترنجی هست

Mb.Pcr

خخخخ
جالبه حسگر اثر انگشت نداره

sina1111

واقعا نمیفهمم چه اصراری به این دوربینای دو مگاپیکسلی هست وقتی ارزش خاصی ندارن!
حتی اگه جفتش رو هم ۳-۴ دلار قیمت داشته باشن بازم نذاره رو گوشی بهتره

Mahdi

واسه گوشی سوم شاید بد نباشه

SHREK

همین گوشی سوم تو ایران راحت 3.5 قیمتش میشه😂😂

Taha

۳ میلیون تومان پول ناقابل(اونم بدون رجیستری و دلال!!)

Mahdi

خوبه دیگه یه ماه کار کنیم میتونیم بخریم

Milad7

به عنوان گوشی دوم برای کارهای داخل باغ خوبه 🙂

ممد بمولا

گوشی خوبیه
قیمت مناسبی هم داره
اما کاش اون دوربینای نخودی به درد نخور نبودن و به جاشون یه التراواید 8 مگاپیکسلی استفاده میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)