حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر پیکسل ۴ ایکس ال در دیسپلی میت امتیاز A+ را دریافت کرد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | تست، گوگل، نمایشگر

به نظر می رسد دیسپلی میت نمی تواند دست رد به سینه هیچ تولیدکننده ای بزند و تقریبا هر دستگاه جدیدی که بررسی می کند به آن امتیاز A+ می‌دهد! خارج از شوخی اما باید گفت دامنه کم بررسی های این مرجع سبب می شود که خروجی آن خیلی قابل قیاس نباشد. پس از اینکه گلگسی نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ پرو امتیاز A+ را برای نمایشگر خود کسب کردند حالا نوبت به نمایشگر پیکسل ۴ است. نمایشگر پیکسل ۴ ایکس ال در دیسپلی میت امتیاز A+ را دریافت کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر پیکسل ۴ ایکس ال در دیسپلی میت

نمایشگر پیکسل ۴ در دیسپلی میت

نمایشگر پیکسل ۴ در دیسپلی میت

دیسپلی میت امتیاز +A معمولا به گوشی های هوشمندی با نمایشگر برجسته و فوق العاده باکفیت تعلق می گیرد. از دیگر پرچمدارهای رده بالای امسال که توانسته اند این امتیاز را در DisplayMate کسب کنند، می توان به وان پلاس ۷ پرو و گلکسی اس ۱۰ اشاره کرد. همچنین پرچمدار سال گذشته گوگل، یعنی پیکسل ۳ ایکس ال هم این رتبه را دریافت کرده بود. بد نیست بگوییم که کیفیت نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال در مقیاس وسیعی از دستگاه ها تقریبا ناامیدکننده بود.

پیکسل ۴ ایکس ال دارای نمایشگری 6.3 اینچی با وضوح 3040 در 1440 پیکسل و نسبت تصویری 19:9 است. گفته می شود که این نمایشگر 22 درصد بزرگتر از صفحه نمایش متوسط 16:9 است. همچنین، این صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتزی 50 درصد بالاتر از میانگین گوشی های هوشمند در زمینه نرخ تازه سازی قرار می گیرد. نرخ تازه سازی یا ریفرش ریت باعث نرم تر و روان تر شدن پخش ویدیو، انیمیشن های رابط کاربری و بازی های موبایلی می شود. البته پیکسل 4 ایکس ال با تعویض خودکار بین 90 و 60 هرتز، عمر باتری را هم بهینه می کند تا مصرف باتری به حداقل رسیده و در عین حال محتوا نیز در بهترین حد از کیفیت خود نمایش داده شود.

گوگل می گوید صفحه نمایش پیکسل ۴ ایکس ال 10 درصد روشن تر از قبل شده، از دقت رنگ بالاتری برخوردار است و نسبت به پیکسل های سال گذشته از نظر مصرف انرژی نیز بسیار بهینه تر شده است. از طرف دیگر، DisplayMate نمایشگر اولد این گوشی را با عنوان محصولی که “از لحاظ بصری تقریباً کامل است” توصیف می کند و این یعنی گوگل توانسته گوشی خود را در زمره گوشی هایی با بهترین صفحه نمایش گنجانده و موفقیت خوبی کسب کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پیکسل ۴ ایکس ال یا پیکسل ۴ می توانند گوشی های خوبی برای شما باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

نمایشگر خوبی داره ولی حاشیه های گوشی واقعا زیاده و طراحیش چنگی به دل نمیزنه

android 10

گوشیه گرونیه و طراحیشم نسبت به رقبا مالی نیست امکاناتشم کمه ولی بازم یه پیکسله و من دوسش دارم

Naranj

پنلش ساخت کجا هست؟
اگر گوشیش کمی حاشیه کمتری داشت و باتری ۴۰۰۰ میذاشت بهتر میشد

A.m.a

پنل pixel 4XL ساخت LG display هستش

فکر میکنم اولین باری است که پنل ال جی
به همچین مقامی در دیسپلی میت دست پیدا کرده

که نشان از باکیفیت تر شدن پنل های ال جی نسبت به سال های گذشته میدهد

_V_

منبع؟

Dr.Nazer

من اگه قرار بود واسه خرید خودم از بین پرچمدارای جدید انتخاب میکردم پیکسل ۴ رو انتخاب می‌کردم 🙂

Milad7

خیلی پر حاشیه است در حد گوشی های 2017! دیسپلی میت هم مثل دگزو یه معیار نسبیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)