حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه آن چیزی که نیاز است درباره شیائومی CIVI بدانیم

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

اگر همراه ترنجی بوده باشید، حتما می‌دانید که قرار است در پنجم مهر ماه، گوشی جدید شیائومی با نام CIVI رونمایی شود. به نظر می‌رسد گوشی مذکور جایگزین سری CC شیائومی خواهد شد. تلفن های سری CC از سال ۲۰۱۹ کار خود را شروع کرده بودند و احتمالا امسال با سری CIVI جایگزین خواهند شد.

شیائومی CIVI چه مشخصاتی خواهد داشت؟

دیروز، عکس های زیادی از شیائومی CIVI در فضای مجازی دست به دست شد. این عکس ها را خود شیائومی در اختیار وبسایت های تکنولوژی چینی قرار داده بود و آنان نیز این تصاویر را به اشتراک گذاشتند. شکی نیست که آنها این کار را با رضایت و تأیید خود شیائومی انجام داده اند. این امر باعث افزایش علاقه کاربران به بالارده جدید شیائومی می‌شود.

امروز وبسایت GizChina مشخصات نسبتا کاملی از این گوشی را به اشتراک گذاشته است که به احتمال زیاد قابل اعتماد است. تلفن هوشمند جدید شیائومی صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی از نوع اولد و با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. رزولوشن این نمایشگر نیز FullHD+ است.

Xiaomi CIVI

خوشبختانه شیائومی به سراغ تراشه های خوشنام کوالکام رفته و اسنپدراگون 778G را به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته است. ۸ یا ۱۲ گیگابایت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، تراشه این گوشی را همراهی می‌کنند. دوربین جلو این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در قاب پشتی آن نیز یک ماژول سه گانه دوربین با یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی قرار دارد.

شیائومی CIVI ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد که خیلی زیاد نیست ولی خوشبختانه به فناوری شارژ سریع ۵۵ وات مجهز شده است. سنسور اثرانگشت بالارده جدید شیائومی زیر صفحه نمایش قرار گرفته و همراه با اندروید ۱۱ و MIUI 12.5 عرضه می‌شود. اطلاعات خوبی درباره قیمت این دستگاه نیز منتشر شده است. برای نسخه با ۸\۱۲۸ گیگابایتی ۴۱۸ دلار و برای نسخه ۸\۲۵۶ گیگابایتی باید ۴۶۴ دلار پرداخت کنید. نسخه ۱۲\۲۵۶ هم ۵۱۰ دلار خواهد بود.

تیزر Xiaomi CIVI را به همراه تصاویر رسمی و مشخصات آن تماشا کنید!

ویژگی های MIUI 12.5 Enhanced

شرکت چینی شیائومی به تازگی آماده انتشار آخرین نسخه رابط کاربری خود یعنی MIUI 12.5 Enhanced شده است. بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced، مبتنی بر MIUI 12.5، بر بهینه سازی سیستم برای عملکرد سریع‌تر و مصرف باتری کمتر متمرکز شده است. قابلیت Liquid Storage در جدیدترین نسخه MIUI باعث می‌شود تا پس از استفاده های طولانی از تلفن همراه خود، افت عملکردی را احساس نکنید.

ویژگی Atomized Memory نیز امکان مدیریت دقیق حافظه را فراهم می‌کند. و برای بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی، برنامه های اضافی را می‌بندد. الگوریتم های پیشرفته منابع سیستم را بر اساس الگوی استفاده شما تنظیم می‌کنند باعث عملکرد روان تر تلفن همراه شما می‌شود.

با توجه به مشخصات ذکر شده، نظر شما درباره شیائومی CIVI چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

🙂🙂نمیشه لطف کنی شیائومی اینو بدی گلوبال خیلی خوشم اومد ازاین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی