حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف شارژر از جعبه گوشی شیائومی Civi در اختیار کاربر است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

حذف شارژر از جعبه ترندی است که اپل رهبر آن است و دیر یا زود به اکثر برندها و موبایل ها می رسد. این بار شاهد حذف شارژر از جعبه گوشی شیائومی Civi هستیم. سری جدیدی که احتمالا در آینده هم رنگ شارژر درون جعبه را به خود نبیند. با این حال به مانند شیائومی Mi 11 شما اینجا حق انتخاب داشتن یا نداشت شارژر رایگان درون جعبه را دارید.

حذف شارژر از جعبه گوشی شیائومی Civi

پشتیبانی از شارژر ۵۵ وات در شیائومی سیوی

پشتیبانی از شارژر ۵۵ وات در شیائومی سیوی

به تازگی شیائومی Civi در چین معرفی شد. به جز طراحی و ساختار خیره کننده، مشخصات گوشی هوشمند با آنچه در بسیاری از دستگاه های میان رده مشاهده کرده ایم تفاوتی ندارد. با این حال، یک چیز مشترک سیوی با دیگر پرچمداران شیائومی این است که حق انتخاب داشتن یا نداشت شارژر درون جعبه به اختیار کاربر است.

شیائومی Mi 11 یک شارژر رایگان ۵۵ وات GnA خارج از جعبه به کاربران علاقه مند خواهد داد

درست مانند داستان شارژر شیائومی می ۱۱، شیائومی سیوی با شارژر موجود در جعبه عرضه نمی شود. همانطور که در فیلم های اولیه آنباکسینگ مشاهده می شود Xiaomi Civi در جعبه باریکی با ضخامت مشابه ضخامت سری Mi 11 عرضه می شود. داخل جعبه گوشی، یک قاب TPU و اسناد معمول وجود دارد.

این اولین گوشی Xiaomi غیرپرچمدار است که با شارژر درون جعبه عرضه نمی شود. با این حال، به نظر می رسد شیائومی یک شارژر ۵۵ وات را به کاربرانی که درخواست بدهند، عرضه می کند. در پوستر بالا همچنین آمده است که کسانی که این گوشی را خریداری می کنند، یک شارژر 55W GaN اختیاری را در بسته ای جداگانه دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره این عملکرد شیائومی چیست؟ البته شیائومی می ۱۱ جعبه های بزرگی که شارژر درون خود جعبه بود هم داشت اما اینجا عنوان شده که شارژر خارج از جعبه و به صورت رایگان ارایه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)