حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CC 11 Pro با نمایشگر و دوربین پیشرفته عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

حدود پنج روز پیش بود که شیائومی CIVI رونمایی شد. در همان زمان شایعاتی وجود داشت که این گوشی جایگزین سری CC شیائومی خواهد شد. اما گزارشات جدید نشان می‌دهند که ممکن است دو سری CC و CIVI در کنار هم ادامه پیدا کنند. اکنون مشخصات یک گوشی هوشمند که احتمال می‌رود همان شیائومی CC 11 Pro باشد، در پایگاه داده TENNA مشاهده شده است.

سری CC به وسیله شیائومی CC 11 Pro ادامه پیدا خواهد کرد

در پایگاه داده های گواهینامه TENAA، اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمندی با شماره مدل 2109119BC یافت شد. تعدادی از منابع مدعی شدند که شاید این گوشی همان شیائومی CC 11 Pro باشد. این گوشی هوشمند از نظر مشخصات فنی نزدیک به دستگاه های پرچمدار است. همچنین برخی از ویژگی های آن شبیه دستگاه های میان رده سری CC شیائومی است.

آن طور که GizChina می‌گوید، این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل است. اندازه این نمایشگر نیز مطابق با استانداردهای امروز ۶.۵۵ اینچ است. باتری آن ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت و تراشه هشت هسته ای با فرکانس پردازنده مرکزی ۲.۴ گیگاهرتز دارد، اما هنوز مدل دقیق این چیپست مشخص نیست. این دستگاه دارای ۶_۸_۱۲_۱۶ گیگابایت حافظه رم و  ۶۴_۱۲۸_۲۵۶_۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

Xiaomi CIVI

وزن این تلفن هوشمند تنها ۱۶۶ گرم و ابعاد آن ۱۵۸.۳۴ × ۷۱.۵ × ۶.۹۸ میلی متر است. این ابعاد و وزن سبک ما را به یاد شیائومی CIVI  می‌اندازد، در صورت ادامه سری CC نیز، احتمالا این دو سری ویژگی های مشابه زیادی خواهند داشت. رزولوشن دوربین جلو شیائومی CC11 Pro تنها ۸ مگاپیکسل است. همچنین اثرانگشت آن نیز به دلیل استفاده از پنل OLED انتظار می‌رود که با صفحه نمایش ادغام شود. در قاب پشتی گوشی، یک ماژول سه گانه وجود خواهد داشت که سنسور دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور دوربین اولترا واید و تله فوتو اش ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند بالارده، همچنین به لطف دوربین تله فوتو خود توانایی زوم پنج برابری اپتیکال را خواهد داشت.

شیائومی CIVI چه مشخصاتی داشت؟

  •  اگر به خاطر بیاورید شیائومی CIVI از یک‌صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی (۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل) با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ همراه با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به رقم قابل قبول ۹۵۰ نیت می‌رسد و همچنین از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.
  • تراشه اسنپدراگون 778G (با ۴هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی دیگر). ساخت بر اساس لیتوگرافی ۶ نانومتری و دارای پردازنده گرافیکی 642L.
  • هشت گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع UFS 2.1.
  • دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۷۹، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید گسترده ۱۲۰ درجه ای و دیافراگم ۲.۲ و  یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم ۲.۴.
  • باتری نه چندان پرظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۵۵ وات

سری Mi CC11 شیائومی با تراشه مدیاتک و دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی در راه است!

با توجه به مشخصات احتمالی شیائومی CC 11 Pro، نظر شما درباره این گوشی شیائومی چیست؟ سری CIVI موفق تر خواهد بود یا سری CC شیائومی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی