حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CIVI روز ۵ مهر ١۴٠٠ رونمایی می‌شود: با شیائومی CC خداحافظی کنید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

سری Mi CC9، پر از گوشی‌های جذاب و شگفت آور بود. اما این سری، تنها محدود به چین بود و با نام‌های دیگری وارد بازار جهانی شد. حال گفته می‌شود که سری شیائومی CIVI در راه است. ظاهراً قرار است این سری، جایگزین گوشی‌های Mi CC در چین باشد!

آیا قرار است سری شیائومی CIVI جایگزین شیائومی CC در چین شود؟

دو سال پیش بود که برترین گوشی سری Mi CC9، یعنی Mi CC9 Pro معرفی شد. این گوشی، اولین دستگاه با دوربین ١٠٨ مگاپیکسلی می‌باشد.

 

شیائومی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) با دوربین پنج گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، افشاگران چینی هم اکنون اطلاعاتی از سری شیائومی CIVI را به اشتراک گذاشته‌اند. این اطلاعات، مربوط به نسخه چینی فروشگاه اینترنتی شیائومی هستند. بر اساس تصویری که منتشر شده است، شیائومی قرار است در تاریخ ٢٧ سپتامبر (۵ مهر) از گوشی جدیدی با نام Xiaomi CIVI پرده برداری کند. در این بین، شیائومی شعارهایی را قرار داده است که نشان می‌دهد قرار است شاهد رونمایی از یک گوشی جدید با بهبودهای تازه‌ای باشیم. تصویر فاش شده از یک خرده فروشی، به ما نشان می‌دهد که این محصول، واقعاً یک گوشی هوشمند جدید است.

سری شیائومی CIVI

بر اساس بسیاری از گزارشات پیشین، شیائومی قرار بوده است از سری CC11 خود در چین پرده برداری کند. اما ظاهراً چینی‌ها قصد دارند تا نسخه موازی شیائومی ١١ لایت NE را که همین چند روز پیش معرفی شد، با نام Xiaomi CIVI روانه بازار کشور مادری خود کنند. در نتیجه، احتمالاً دیگر شاهد ارائه گوشی‌های سری CC نخواهیم بود.

اما ماه گذشته، یک گوشی جدید از شیائومی در TENAA مشاهده شد. این گوشی که طراحی مشابهی با Mi 11 Lite داشت، دارای مدل نامبر 2107119DC می‌باشد. گمانه زنی می‌شود که این گوشی همان Xiaomi 11 Lite NE 5G باشد. اما مشخصات این گوشی چیست؟ به طور خلاصه، Xiaomi 11 Lite NE 5G مجهز به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و وضوح +Full HD است. تراشه موجود در این دستگاه، Snapdragon 778G است. باتری آن نیز ظرفیت ۴,٢۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد و به واسطه یک شارژر ٣٣ واتی درون جعبه، انرژی مورد نیاز آن تأمین می‌گردد.

این گوشی، از دوربین سلفی تکی ٢٠ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی سه گانه آن نیز متشکل از سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. حسگر تشخیص اثرانگشت آن نیز بر روی فریم تعبیه شده است. توجه داشته باشید که ممکن است سری شیائومی CIVI واقعاً یک گوشی هوشمند نباشد. بنابراین، فعلاً توصیه می‌کنیم تا ارائه جزئیات رسمی شکیبا باشید.

 

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

 

نظر شما در مورد این احتمال چیست؟ آیا دیگر شاهد ارائه سری CC نخواهیم بود؟ نظر شما در مورد این امر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تا زمان معرفی سری mi 12 شیائومی یک یا دو گوشی تاشو رو فکر کنم در نظر داره… اگر اونا باشن احتمالاً یه گوشی ساده هم کنارشون هست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️