حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود مبلغ ۱۰۰۰ دلار پاداش می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل قرار است پاییز امسال پاداش بی‌سابقه‌ای را از سوی این شرکت در سراسر دنیا دریافت کنند. منابع مطلع بیان می‌کنند که اپل به کارکنان فروشگاه‌های خود که از مارس 2021 در این شرکت مشغول به‌کار بوده‌اند، مبلغ ۱۰۰۰ دلار را اهدا می‌کند و کسانی که اخیراً نیز به این شغل پیوسته‌اند، 500 دلار دریافت خواهند کرد. این پاداش‌ها به‌مناسبت رونمایی از آیفون‌های جدید اپل و نزدیک شدن به سال نو میلادی و به‌پاس قدردانی از زحمات کارکنان در طول همه‌گیری کرونا و تلاش آنان برای ارائه بهترین خدمات می‌باشد.

پاداش ۱۰۰۰ دلاری اپل به کارکنان فروشگاه‌های فیزیکی خود به‌پاس قدردانی از تلاش آنان

این خبر در ابتدا توسط بلومبرگ گزارش شده و درنهایت نیز به تایید منابع آشنا به برنامه‌های اپل در 9to5Mac درآمده است. در متن این اعلامیه اشاره می‌شود که علاوه‌بر کارکنان فروشگاه‌های اپل، پاداش‌هایی نیز به کارکنان AppleCare و کارکنان فروش آنلاین نیز تعلق می‌گیرد.

بلومبرگ اشاره می‌کند که اپل به‌ندرت پاداش‌هایی مانند این را به تمامی افراد مشغول در این شرکت اهدا می‌کند:

“این پاداش‌ها یک مزیت غیرمعمول خواهد بود زیرا اپل به‌ندرت به‌صورت جمعی پاداش‌هایی را اهدا می‌کند. به‌عنوان مثال آخرین مورد را می‌توان به 2500 دلار بودجه سهام محدود در سال 2018 اشاره کرد. این پاداش به‌دنبال تغییرات مالیاتی به اپل اجازه داد تا پول نقد را از حساب‌های جانبی با هزینه کمتری بازگرداند. با این حال، افراد مطلع می‌گویند که پاداش‌های جدید از طریق پول نقد به‌جای واحدهای سهام اهدا خواهد شد.”

پاداش ۱۰۰۰ دلاری اپل به کارکنان فروشگاه‌های فیزیکی خود به‌پاس قدردانی از تلاش آنان

پاداش ۱۰۰۰ دلاری اپل به کارکنان فروشگاه‌های فیزیکی خود به‌پاس قدردانی از تلاش آنان

تصمیم اپل برای اعطای پاداش به کارکنان خرده فروشی خود در شرایطی است که شرکت‌ها با کمبود نیروی کار روبرو هستند. این پاداش‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلاری، تلاش اپل برای حفظ کارکنان فعلی خود را نشان می‌دهد؛ چراکه به‌تدریج در آستانه ورود به زمان عرضه آیفون ۱۳ جدید شرکت و همچنین فصل شلوغ خرید تعطیلات می‌شوند.

اپل بازگشت کارمندان خود به کار حضوری را تا ژانویه ۲۰۲۲ به تعویق انداخت

نظر شما راجع‌به پاداش‌های اهدایی اپل به کارکنان بخش فروشگاه‌های خرده‌فروشی و آنلاین خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی