حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه آنلاین اپل بسته شد: پیشواز مراسم آیفون ۱۲

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل

فروشگاه اینترنتی اپل در انتظار رویداد “سلام، سرعت” از اواسط امروز از کار افتاده است. همچنین عنوان می کند که حداقل برخی از محصولات بلافاصله پس از رویداد برای پیش سفارش یا سفارش در دسترس باشند. اینکه فروشگاه آنلاین اپل بسته شده، می دانیم که پیشواز مراسم آیفون ۱۲ است.

بسته شدن فروشگاه آنلاین اپل

صفحه اصلی فروشگاه آنلاین ایالات متحده می گوید:

“ما در حال به روزرسانی فروشگاه Apple هستیم. به زودی دوباره بررسی کنید.”

رویداد “سلام، سرعت” اپل یک رویداد رسانه ای مجازی خواهد بود، جایی که انتظار می رود این شرکت محصولات پرچمدار آیفون 12 به همراه HomePod کوچکتر و مقرون به صرفه و سایر محصولات احتمالی را معرفی کند.

ما شایعات ضد و نقیضی راجع به زمان عرضه مدل های جدید آیفون اپل برای سفارشات شنیده ایم، اما انتظار می رود امسال اپل در عرضه های خود متزلزل شود و ما انتظار نداریم پیش خریدهای آیفون به سرعت عرضه شوند.

کمپانی چینی Kang که اطلاعات دقیقی را در گذشته ارائه داده است، ادعا می کند که پیش خرید مدل های 6.1 اینچی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ممکن است جمعه آینده، ۲۵ مهر برای پیش خرید در دسترس باشند. همچنین اولین محموله های آیفون 12 آیفون در روز جمعه، ۲ آبان برای کاربران ارسال می شوند.

پخش زنده مراسم معرفی آیفون ۱۲ اپل را چطور ببینیم؟

در همین حال گفته می شود که پیش خریدهای “iphone 12‌ mini” از جمعه ۱۶ آبان آغاز می شود و دستگاه در روز جمعه ۲۳ آبان ارسال می شود. همان روزی که گفته می شود پیش سفارش آیفون ۱۲ پرو مکس آغاز می شود. سپس بزرگترین گوشی اپل تا به امروز یک هفته بعد در جمعه ۳۰ آبان به بازار ارایه می شود.

زمان احتمالی ارایه بازار خانواده آیفون ۱۲

پس به صورت خلاصه زمان احتمالی ارایه بازار خانواده آیفون ۱۲ به قرار زیر است:

  1. ۱- زمان عرضه به بازار آیفون ۱۲ مینی : ۲ آبان ۹۹
  2. ۲- زمان عرضه به بازار آیفون ۱۲ : ۲ آبان ۹۹
  3. ۳- زمان عرضه به بازار آیفون ۱۲پرو : ۲۳ آبان ۹۹
  4. ۴- زمان عرضه به بازار آیفون ۱۲ پرو مکس : ۲۰ آبان ۹۹

با توجه به شایعات دیگر محصولات موجود، از جمله “HomePod mini” اپل می تواند فروشگاه خود را برای پذیرش پیش خریدها راه اندازی کند. از طرف دیگر، ممکن است به سادگی صفحات تبلیغاتی را از تاریخ های بعدی پیش از سفارش محصول اضافه کند.

در هر صورت، به زودی مطمئناً خواهیم دانست. رویداد رسانه ای اپل ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود و می توانید در صفحه رویداد اپل، در کانال YouTube اپل یا از طریق برنامه تلویزیونی در سیستم عامل های مختلف اپل آن را به تماشا بنشینید.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده آیفون ۱۲ هستید؟ این سنت بسته شدن فروشگاه آنلاین اپل هم در نوع موضوع جالبی است.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

اگر اپل یکمی انعطاف بیشتری روی قیمت گذاری آیفون ۱۲ و ۱۲ پلاس (نه نسخه های پرو) به خرج بده مطمئنا فروش خیلی خیلی بالایی رو هر دو گوشی تجربه میکنه.چون تماما 5G هستن و طراحی جدیدی رو تجربه میکنن.فقط امیدوارم دیگه حداقل توی مدل های پرو شارژر رو حذف نکنه.امسال هم به نظر من اپل خیلی محرمانه کار کرد که باعث شد حتی یه تصویر واقعی از آیفون های سری ۱۲ لو نره (درواقع مشخصات و قیمت به خاطر لیک های شدیدی که قبل از معرفی ios 14 وجود داشت لو رفته.اپل هم احتمالا به خاطر همین دیگه نزاشت حتی یه تصویر واقعی از آیفون های سری ۱۲ لو بره) توی مراسم امشب هم مثل سال های قبل حتما یه چند تا سورپرایز توی بخش هایی از آیفون ها وجود داره( مثلا سال قبل deep fusion و چیپ U1 بود)

Mostoul

ببخشید یه سوال دارم . من تازه یه اپل آی دی ساختم روی گوشی فعال کردم بعد ارور اکتیو داد. از داخل سایت که میخوام وارد میشم میگه یوزر و پس اشتباهه و یا اینکه اصلا همچین اکانتی وجود نداره . ممکنه به خاطر این مراسم باشه از دسترس خارج شده باشه ؟

Farcry

نه بعید میدونم احتمالا ایمیل یا رمز رو اشتباه میزنی.از طریق ستینگ گوشی میتونی وارد بشی یا از اونجا هم اخطار میزنه یوزر پس اشتباهه؟؟

Mostoul

رمز و ایمیل کاملا درسته ولی ارور میده که نادرسته . 🤷‍♀️ . روی گوشی هم پیغام اکتیو میده.

Farcry

شاید به خاطر همین مراسم باشه که سرورهاشون دچار اختلال شده چون دارن صفحات جدید بارگزاری میکنن.خب الان چرا اصلا توی سایت خود اپل،اپل آیدی رو وارد میکنی؟ مگه میخوای خرید اینترنتی کنی یا نسخه های بتا ios رو دریافت کنی؟

Mostoul

برای ریست پسورد باید از سایت اپل لاگین کرد.

SHREK

ارزش داره نوا 5T بدم note 10 lite بگیرم؟

AŁɪ

می ۱۰ لایت بگیری بهتره یا می نوت ۱۰

Mahdi

خیر ارزش نداره ، بنظرم باید یه گوشی بهتر بگیری نه بدتر

pedram_01

آیفون 60 میلیونی 60 هرتزی رو کجای دلم بزارم 😂

Milad7

بریم تو صف خرید آیفون 12 …. الکی مثلا ما جزو دنیا حساب میشیم خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)